Vraag

plekken om seks te hebben

  • 13 September 2020
  • 9 reacties
  • 602 Bekeken

Badge

Hey ik heb eigenlijk best zin in seks maar ik heb totaal geen idee waar en hoe ?

hebben jullie tips? Laat het me dan weten 

groeten anoniemm06


9 reacties

Sws eerst wel handig om eerst een vriendin te fixen. Als jullie er beide klaar voor zijn zou ik het dan gewoon bij een van jullie twee thuis doen. Idealiter wanneer jullie alleen thuis zijn natuurlijk. Eerste keer is al heel spannend, het idee dat jullie dan ook nog elk moment betrapt/gehoord kunnen worden, zal het geen aangename situatie maken.

Badge

hey! ik zou het doen wanneer het geen mooi weer is en dan in het bos dan lopen er haast geen mensen.

ik wil ook alleen ik weet niet hoe want tja hoe begin ik.

Badge

Sws eerst wel handig om eerst een vriendin te fixen. Als jullie er beide klaar voor zijn zou ik het dan gewoon bij een van jullie twee thuis doen. Idealiter wanneer jullie alleen thuis zijn natuurlijk. Eerste keer is al heel spannend, het idee dat jullie dan ook nog elk moment betrapt/gehoord kunnen worden, zal het geen aangename situatie maken.

Ik heb al wel een crush die mij misschien ook leuk vind

Badge

hey! ik zou het doen wanneer het geen mooi weer is en dan in het bos dan lopen er haast geen mensen.

ik wil ook alleen ik weet niet hoe want tja hoe begin ik.

Misschien maar goed idee 

Hey bb, here sum ideass
~ Paskamer c/a (stop er een tas voor)
~ Toilet op school
~ Toilet restaurant
~ Op strand/meer (in de avond, duh)
~ Tuis (ZEKER WETEN DAT JE OUDERS NIET THUIS ZIJN)
~ Huis van je bf/gf (als ouders tolleren and stuff)
~ In de auto (18+)

aaah, ik ben wel benieuwd naar meer ideeen eigg, help me too <3

Sws eerst wel handig om eerst een vriendin te fixen. Als jullie er beide klaar voor zijn zou ik het dan gewoon bij een van jullie twee thuis doen. Idealiter wanneer jullie alleen thuis zijn natuurlijk. Eerste keer is al heel spannend, het idee dat jullie dan ook nog elk moment betrapt/gehoord kunnen worden, zal het geen aangename situatie maken.

yesss

Reputatie 2
Badge +3

eerst fixen en daarna in bed (lekker zacht) NIET OP STRAND het lijkt een bevredigende plek, dat is het ook maar er komt zand bij en dat doet pijn (ik spreek niet uit ervaringxD)

Badge +1

oke

 

Misschien de bioscoop. In de zaal zelf handwerk(misschien onder een jas) en als je verder wilt gaan naar het toilet.

Reageer