Vraag

plek om seks te hebben

  • 16 October 2023
  • 6 reacties
  • 781 Bekeken

Badge

Hey,

 

Ik ben een gozer van 17. Laatst ben ik ontmaagd door een collega van mij (19) in een pashokje. Allemaal hartstikke spannend, maar nu willen we nog een keer seks hebben, maar op een wat chillere plek. Thuis bij mij of haar valt al snel af, omdat onze ouders nogal vaak thuis zijn. Weten jullie nog iets? Alvast bedankt!

 

( en btw, ik weet dat ze ouder is. Ik zoek geen advies over leeftijd enzo )


6 reacties

Badge

Iemand een idee? We hebben zitten denken aan een hotelletje maar is dat niet te opvallend als je daar 2 uurtjes bent en dan weer uitcheckt? Iemand een ander idee?

Badge

Als je dixi tegenkomt daar of openbare wc

Badge

-Quote verwijderd door kindertelefoon-

We zoeken juist naar een wat chillere plek, eentje waar we gewoon rustig samen kunnen zijn.

Badge

Doe gewoon thuis, je ouders zullen het niet erg vinden

of laat je ouders meedoen met een groepsorgy

Badge

-onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Bro ben je gek

Reputatie 4
Badge +1

Je zei dat het op gaat vallen als je na 2 uur al uitcheckt in een hotel, maar waarom blijf je niet gewoon een nachtje slapen daar? Dan kan je bijvoorbeeld s middags iets leuks doen, zoals de stad, strand of naar een film, s avonds samen uit eten, dan daarna een nachtje in die kamer en s ochtends weer uitchecken. Zo kan je samen het doen maar ook een dagje rustig aan doen. En als het te lang duurt kan  je het middagdeel ook skippen.

En misschien kan je een voorstel doen aan je ouders van: “jullie zijn al zo lang niet uit gegaan, waarom gaan jullie niet ergens naartoe?”  Simpelweg ervoor zorgen dus dat je het huis voor jezelf hebt. Zorg wel dat je goed weet wanneer ze terugkomen natuurlijk.

Succ6!

Reageer