Vraag

Plassen-vragenlijst

  • 21 January 2024
  • 5 reacties
  • 835 Bekeken

Badge
  1. Geslacht
  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap?
  3. Ben je tevreden met ze/hem?
  4. Plas je staand of zittend?
  5. Plas je onder de douche?
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom?
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: 
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag?
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen)

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
  1. Geslacht meisje
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Draag geen bh maar 75a en b pas ik niet meer
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Jaa
  4. Plas je staand of zittend? Zittend
  5. Plas je onder de douche?ja
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche want dan stroomt het zo lekker langs je benen 
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?in de tuin achter het tuin huis is echt geil
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?nee
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?of ik plas niet of staan/herkend achtig
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?jaaaa
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?buren aan bellen
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?nee maar zou wel willen met me vriendin
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?achter het tuin huis
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: 
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag?ik hou hem aan en plas dan
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?ja soms is echt geil
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?jaa
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen)soms vingeren en dan en klein beetje klassen of over me koala plassen en dan er langs vrijven met me kitje
  19.  

 

Badge
  1. Geslacht Jongen
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Heb eigenlijk geen idee :)
  3. Ben je tevreden met ze/hem? ja
  4. Plas je staand of zittend? Eigenlijk altijd zittend
  5. Plas je onder de douche? ja, wie niet 🤷‍♂️
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Onder de douche, dan hoef ik niet op te letten waar ik moet richten
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? ja, gewoon in de tuin
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? nee
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir is prima als er niemand anders staat ander een hokje
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? ja beetje wel omdat dan andere mensen je kunnen zien
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ergens in mijn tuin of in mijn broek zodat niemand het ziet
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? nee nog nooit gedaan
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? in bed
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: gewoon een keer voor de lol geprobeerd of het leuk/lekker is
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? ik vind het wel geil om in mijn zwembroek te plassen
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ja, dat lijkt me wel lekker
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen) nee
Badge +1
  1. Geslacht jongen
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 5 slap 15stijf
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Ja
  4. Plas je staand of zittend? Beide
  5. Plas je onder de douche? Ja
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche makkelijker en voelt fijner
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja, ik moest nodig en had geen zin om naar binnen te gaan
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?  Ja onder een tunneltje snachts
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir, mij maakt het niet uit
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ik vind het geil 
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Sloot of in de tuin
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nooit gedaan
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Langs de snelweg
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: 
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Er in
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen) nee

 

  1. Geslacht Jongen
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 8,5 slap stijf 14
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Jawel maar kan altijd beter
  4. Plas je staand of zittend? Staand
  5. Plas je onder de douche? Ja 
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche voelt lekkerder 
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? In de tuin wel is. 
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Heb wel is in een steegje geplast in de stad en snachts tegen een boom op straat
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir maar het liefst wel eentje er tussen
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja het gevoel om betrapt te worden is spannend 
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?  Naar het parkje lopen en daar plassen
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?  Haha vroeger wel is gedaan met vrienden buiten
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?  Op het station
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag: Moest plassen maar de wc op het station was dicht. Het was donker en er was niemand en toen ging ik op de rails plassen. Want in de trein valt het ook op het spoor dus wat boeit het.
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Heb beide wel is gedaan
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Vind het ranzig
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Lijkt me wel grappig
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen)

 

Reputatie 2
Badge +2
  1. Geslacht jongen
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Slap 12 stijf 18
  3. Ben je tevreden met ze/hem? Ja
  4. Plas je staand of zittend? Staand 
  5. Plas je onder de douche?  Ja
  6. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Onder de douche want dan spoelt gelijk alles weg
  7. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? In mn tuin
  8. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja, in de stad na het eten tegen een perkje
  9. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir niet zoveel privacy nodig
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  10. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja
  11. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ergens tegen een boom
  12. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Soms met paar jongens bij urinoir, of soms met broertje als ik aan wandelen ben ofz
  13. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Open weiland
  14. Als je wil meer info bij de vorige vraag:  was aan wandelen en moest heel nodig
  15. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Nee
  16. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  17. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Nee
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  18. Doe je wel eens iets met seks met je plas (vb. vingeren, beffen) nee

 

Reageer