Vraag

“plassen” tijdens vingeren met elektrische tandenborstel

  • 18 May 2023
  • 8 reacties
  • 1609 Bekeken

Badge

Hai, ik ben 14 ik heb voor het eerste gevingerd met een elektrische tandenborstel maar, toen ik op me knieën gingen zitten (net zo hoe ik me als normaal vinger) moest ik opeens plassen ik weet niet zeker of die plas was maar, weten jullie het? Ik vind het wel heel fijn maar op internet stond dat je het niet te vaak moest doen 


8 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik neem aan dat het squirten is, dit is tijdens een vrouwelijk orgasme mogelijk. Er komt dan een vloeistof uit je baarmoeder vlgm (weet niet hoe het heet) als je het te vaak doet kan het inderdaad schadelijk zijn.

Reputatie 2
Badge +2

Ik zou niet vaker met een elektrische tandenborstel vingeren want dat kan schadelijk zijn.

Badge

Dit heet squirten. Een orgasme. Volgensmij kan het niet heel veel kwaad. Ik vind het vooral heel geil

Ik denk dat het ook squirten is zoals hete peperman zegt 

Als je squirtent klaar komt heb je de g spot gestimuleerd

dit zit in de binen kant van da vagina en is een klein sponsachtig knobbeltje 

En ik denk dat jij door je elektrische tandenborstel deze spot hebt gevonde

Maar ik raad je aan om een speeltje aan te schaffen aangezien een elektrische tandenborstel er niet voor is bedoel 

Verder er zijn weinig meiden die kunen squirten dus geniet er van want het is een speciale ervaring die weinig meiden ervaaren

Dat is inderdaad gewoon plassend klaarkomen wat je hebt gedaan ook wel squirten genoemd  dat is het lekkerste orgasme wat een meisje kan krijgen  en kan totaal geen kwaad het is gewoon plas maar niet ieder meisje kan dit als je het graag wil proberen moet je zorgen dat je dringend moet plassen voor je gaat vingeren en al eens een beetje plassen terwijl.je vingert nog voor je klaarkomt zo is de schaamte om te plassen weg plassend klaarkomen en plassen tijdens het vingeren is het lekkerste wat er is.

Badge

Hai, ik ben 14 ik heb voor het eerste gevingerd met een elektrische tandenborstel maar, toen ik op me knieën gingen zitten (net zo hoe ik me als normaal vinger) moest ik opeens plassen ik weet niet zeker of die plas was maar, weten jullie het? Ik vind het wel heel fijn maar op internet stond dat je het niet te vaak moest doen 

Dit is squirten.. soort klaarkomen voor meiden.. dat is heel geil en lang niet iedereen kan dat x

Reputatie 3
Badge +1

Hai, ik ben 14 ik heb voor het eerste gevingerd met een elektrische tandenborstel maar, toen ik op me knieën gingen zitten (net zo hoe ik me als normaal vinger) moest ik opeens plassen ik weet niet zeker of die plas was maar, weten jullie het? Ik vind het wel heel fijn maar op internet stond dat je het niet te vaak moest doen 

Hola! Ik ben ook 14 en ik vinger best vaak. Ik zal alleen afraden om het met een elektrische tandenborstel te doen… Het kan je vanbinnen beschadigen. Ik heb een paar maanden ook voor het eerst gesquirt; ik had echt geen ideeee dat ik dat kon :) Alleen maakt mijn tweelingzus altijd mijn bed op en doet de was enzo en ze zag een kring op mijn matras… :) Heeft iemand een tip hoe je dat verbergt?
Voor anoniempje: Die tandenborstel zal ik echt afraden...

Reactie verwijderd door De Kindertelefoon ivm advies ‘ga niet off-topic’.

 Je gaat off-topic wanneer je niet reageert op de vraag van de topicstarter.

Reageer