Skip to main content

Hai ,

Als ik sex. Heb met mijn vriendje moet ik ( krijg ik ) het gevoel dat ik moet plassen. We moeten dan echt even "pauzeren" mijn vriend zeg dat dit ook squirten kan zijn maar als ik naar wc ga komt er echt plas .

Hoe kan je dit voorkomen zodat we niet steeds hoeven te pauzeren ??

Daarna gaan we gewoon weer over nieuw beginnen en sex is geweldig.

Mechin kan je het in houden, want gevoel dat je krijgt voor een orgasme lijkt er ook op . Dus mechin moet je niet plassen.  Want  je kan ook plassen als je ijgelijk niet hoeft.


Ben dan bang dat ik het bed onder plast oid .

En dit gevoel krijg ik al als hij een paar minuten in me is en neukbewegingen maakt ( sorry voor taalgebruik).


Ik heb dit ook maar dan met pijpen, maar gelukkig vind ik het echt niet lekker als iemand mij pijpt, maar even naar het toilet gaan voor seks kan ook , en dan even niet drinken. Anders kan je je vriendje vragen om langzamer ‘neuk bewegingen’ te maken, en dus misschien minder druk op je blaas.


ik denk als je voor de seks gaat plassen en je tijdens het neuken een plas gevloel krijgt dat het dan geen plas is


Hey, ik heb dit probleem ook, ik ben sinds een paar weken begonnen met mastruberen met een elektrische tandenborstel, maar elke keer tijdens mijn orgasme moet ik plassen. Ik mastrubeer knder de douche, maar ik kan het niet echt stoppen en dan stroomt het er gewoon uit. Je bent sus niet alleen, maar ik weet niet wat je ertegen kan doen.


weet je, ik zou een keertje het bed goed voorzien van handdoeken en zo

dan kom je er wel achter wat het is als je niet stopt. ik squirt niet maar het lijkt me super om te ervaren

 

xx


Reageer