Hey ik ben een meisje van 13 en heb 1 ×geplast tijdens het masturberen het ging per ongeluk maar ik vond het eigenlijk wel heel geil nu wil ik het dus vaker gaan doen maar het lukt niet waarom kan ik niet gewoon vrijwilig plassen hebben jullie tips
Voor je begint veel water drinken en niet te veel aan denken het best beginnen met vingeren als je al nodig moet plassen
Heyyy
Ik ben ook een meisje en doe dat zelf niet dus weet niet hoe het gaat maar als het fijn voelt kan je het proberen te doen op andere plekken ik weet niet waar je het doet maar miss onder de douche of bij de wc en Wrs omdat je daar al bezig bent en je wil het laten gebeuren word het moeilijk Miss kan je is niet proberen en kijken wat er gebeurt xx succes
Heyy k ben een meisje 17, k heb dat ook een paar keer perongeluk gehad alleen dat was omdat k al nodig moest plassen voor k begon, en dan net voor je klaarkomt (ik iig) zet ik automatich een beetje druk ofzo en dan komt t vanzelf
Miss heb je dr wat aan xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.