Vraag

plassen tijdens masturberen

  • 26 February 2023
  • 7 reacties
  • 522 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hey ik ben een meisje van 12 en als ik masturbeer plas ik altijd heel veel en ik vind dat echt heel geil doen meer meiden dit en hoe dan precies? en  hebben jullie nog tips om het nog geiler te maken 


7 reacties

Hey ik plas ook altijd kleine beetjes als ik masturbeer meestal in mijn onderbroek voelt echt geil aan maar plas soms ook op een knuffelbeer terwijl ik daar op rijd is ook geil. 

Samen met je bff plasspelletjes spelen is ook geil zoals in elkaars onderbroek plassen of bloot op elkaars kutje gaan liggen en om beurten een beetje plassen.

Reputatie 3
Badge +2

@Girlypower  hoe vraag ik aan mijn bff of ze dat met me wil doen?

 

(Onnodige quotes verwijderd)

Heb je ooit al gewone seksuele dingen gedaan met je bff elkaar gevingerd ofzo of seks met haar gehad ? Anders gewoon eens voorstellen terwijl jullie bezig zijn dat je het geil zou vinden  dat ze een beetje plast. Ik deed al langer seksuele dingen met mijn bff en het plassen is er gewoon bijgekomen.

Reputatie 3
Badge +2

@Girlypower oke dankjewel ga het eens proberen!! lijkt me heel geil!

@Girlypower oke dankjewel ga het eens proberen!! lijkt me heel geil!

Op elkaars kutje plassen is inderdaad heel geil en je komt er heel lekker van klaar ideaal tijdens het logeren.

Ik plas ook altijd kleine beetjes als ik mij vinger meestal plas ik eerst mijn onderbroek een beetje nat en dan lekker vingeren

Reageer