Vraag

Plassen tijdens beffen

  • 20 April 2021
  • 2 reacties
  • 2924 Bekeken

Badge

Ik heb laatst seks gehad met mijn vriendin. We zijn allebij 15. Nu was dit niet de eerste keer ofz. Maar ze begon gewoon met mij te pijpen en langzaam met een beetje voorspel hadden we seks. Nou had mijn vriendin gevraagd of ik haar wou beffen want dat hadden we nog nooit gedaan. Ik zei dat ik dat wel wou proberen. Dus terwijl ik haar aan het beffen was moest ze ineens plassen dus plaste ze over mijn hele gezicht heen enzo. En ook een beetje in me mond. Zij schaamde zich hier best wel voor maar ik merkte dat ik het eigenlijk best wel geil vond. Hoe kan ik dit aan haar zeggen? En is dit raar?

 

PS: Ze vond het beffen zelf wel lekker zij ze


2 reacties

Ik zou aan der vragen of het lekker voelde, want het kan misschien zo zijn dat je der hebt laten squirten door het beffen, maar omdat je vaak alleen squirt door de binnenkant te stimuleren  denk ik het niet, maar je kan altijd vragen hoe het voelde voor haar of het echt als plassen voelde of dat er ook een lekker gevoel bij kwam, want squirten kan een beetje als dat je moet plassen aanvoelen

Reputatie 7
Badge +19

Gewoon zeggen dat het niet erg is voor jou, dat ze zich dus niet hoeft te schamen en als je dat wil kan je ook gwn eerlijk zeggen dat je het wel geil vond.

Reageer