Vraag

plassen na het aftrekken

  • 4 September 2023
  • 5 reacties
  • 572 Bekeken

Badge +1

hallo, ik ben een jongen van 13 en zoals de meeste vind ik aftrekken erg lekker😉

nu heb ik wel eens dat ik dan heb afgetrokken en daarna naar de wc moet maar mijn piemel is dan meestal nog stijf en als ik dan naar de wc ga dan gaat alles naar de rand want als ik mijn lul naar beneden duw komt er niks uit dus moet ik hem recht houden (hij is dan nog stijf) maar dan gaat alles ernaast en omhoog, ik heb ook wel eens geprobeerd op de wc te gaan zitten maar dat lukt ook niet echt. 

heeft iemand tips?
 


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Je moet koud water over je rug en lul doen dan word die slap

 

Als het kan moet je met je handen schuin tegen de muur gaan staan. Dan wijst je pik recht in de pot en dan kan je gewoon pissen.

Spring meteen na je plezier onder de (koude of lauwe) douche. Dan kun je je restant sperma wegwassen en ook je plas laten lopen en weg spoelen.  En dan je weeny goed wassen en klaar is het weer! ;)  wel even de douche cabine of plek heel goed naspoelen met de douche straal. Dan ben je een nette schone jongen. 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +5

Misschien voor dat je je gaat aftrekken naar de wc gaan. Of zoals je de grote boodschap doet en dan wat verder naar achteren zitten en dan je piemel omlaag duwen. Of zoals je de grote boodschap doet en dan een beetje omhoog komen voorover bukken en dan je piemel omlaag duwen

Badge +1

thx guys, ik ga eraan denken voor de volgende keer

Reageer