Skip to main content

plassen na afttekken

• June 19, 2025
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo.

Ik heb een vraag ik trek me dus wekelijks wel een paar keer af maar ik wil altijd door blijven trekken nadat ik een klein beetje ben klaargekomen .

maar moet altijd snel na het klaarkomen plassen al ben ik er 5 minuten voor geweest heeft iemand een idee hoe dit komt of wat er tegen te  doen??

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 20, 2025

Plassen vóór je begint te rukken?

• June 20, 2025

Hallo,

Ik ben een meisje maar mijn biologiedocent heeft een keer verteld (beetje omgezet naar eigen woorden): 
Als een man seksueel opgewonden is en de eikel stimuleert, dan komt er op een gegeven moment een orgasme. Dan gaat het sperma van de zaadbuisjes via de prostaat en het zaadblaasje naar de plasbuis. Dit heet de ejaculatie. Als de eikel na de ejaculatie verder wordt geprikkeld, denken de hersenen dat er meer sperma voor ejaculatie moet worden geproduceerd. Dat is echter niet zo snel mogelijk, dus dan gaan ze een ander iets proberen te vinden dat ze uit de plasbuis kunnen ejaculeren. De enige andere verbinding met de plasbuis is de blaas, dus dan gaat de plasbuis proberen de urine te ejaculeren. Daarom ejaculeert een man als hij lang genoeg de eikel prikkelt op een gegeven moment urine. 

Niks vreemds dus, en gewoon doorgaan denk ik.

Groetjes