plassen met/over iemand


Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben een meisje 15 en heb een plasfetisj. ii heb al seks gehad en ik was daarstraks met mijn stiefzus (15) aan het wandelen. en we moesten zo nodig plassen dat we geil werden. (we hadden onze eerste keer samen seks eergisteren dus dat hadden we zl gehad)  opeens zij ze dat ze zo nodig moest dat ze het in haar broek ging doen. en er was geen wc want we waren in het bos. ik zij dzt ik hetzelfde had. Tekst aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 10.

Heeft iemand ook zon verhaal vertel het maar of een mening hierover
 


Dit topic is gesloten

15 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb ook een plasfetisj en vind het ook heel geil om in mijn broek te plassen. Dit verhaal is echt mijn grootste fantasie🙈

Reputatie 1
Badge

@B07anoniem wat is jouw beste ervaring 

Reputatie 1
Badge +1

@Anoniempje1534 Tot nu toe alleen in mijn broek plassen of squirten in mijn broek. Dit geeft me zo’n geil gevoel

Reputatie 1
Badge

@B07anoniem wat doe je dan om te squirten 

Reputatie 1
Badge +1

@Anoniempje1534 ik squirt door mezelf te vingeren en over mijn clit te wrijven

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

door steeds maar 1 zin te schrijven die steeds aan elkaar gericht is, begint dit topic een chat te worden. Anderen voelen zich daardoor minder welkom om mee te schrijven.

Willen jullie erop letten dat het geen chat wordt? Zie forumregel 8: 

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

 

Groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +3

Heee ik heb dit ook wel is vaker gedaan neem ik een kijken bij men topics 

 

meestal plas ik in mijn pyjama broek of flaired/skinny jeans Dan moet ik echt heeeeel nodig dat in het niet meer kan ophouden. Hoe doe je het meestal en in wat voor kleren. Slaap je ook in een pyjama? Ik ben 16 jaar oud

Reputatie 1
Badge +1

@Girllpower 
Hoe doe je dat met je ouders met de geur enz?

Reputatie 3
Badge +3

(….)

Hoe doe je dat met je ouders met de geur enz?

Gewoon als hun niet thuis zijn in de wasmachine stoppen

Reputatie 2
Badge +2

Ik vond het zoooo geil en ik had een onesie van woody aan zn ik heb opgehouden tot alles eruitspoot en me bff deed dit ook naast mij

Reputatie 3
Badge +3

@Oliviake 
Top je moet het eens proberen in zo’n pyjama van pretty little things met van die wijde pijpen. Die zijn ook lekker

Reputatie 2
Badge +2

Hoe voelt dat precies 

ik zou zeggen gewoon proberen

Reputatie 2
Badge +2

Maar ik heb er nog geen 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Eerder is er al een waarschuwing geplaatst door De Kindertelefoon om te wijzen op forumregel 8. Dit topic gaat nog steeds in tegen forumregel 8, en ook forumregel 10:

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.
10. Plaats geen onnodige / choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Zie ook de inleiding bij de forumregels:

Het forum van De Kindertelefoon is dé plek waar jongeren van 12 tot 18 jaar met elkaar over ALLES kunnen praten. Wel gelden er forumregels. Jongeren kunnen elkaar informeren, adviseren en ondersteunen. 

Topics die worden gebruikt als ‘chatgesprek’ waarin veelvuldig contact is met elkaar, in plaats van als een plek waar informatie en advies wordt uitgewisseld en ondersteuning wordt geboden op een specifiek onderwerp, zullen worden gesloten.

Om deze reden wordt dit topic gesloten.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)