Skip to main content

Ik ga morgen naar een zwembad. En ik vind het heel geil om op rare plekken te plassen. Hebben jullie misschien tips om in een zwembadhokje te plassen? (ik ben een jongen)

Tips? Hoe moeilijk kan het zijn??? 


Bah.. Waarom zou je dat doen? Sorry dit is niet beledigend bedoeld ofzo hoor, maar ja ik snap gewoon niet dat dit opwindend is en ik zou sowieso niet in een publieke ruimte bij het zwembad gaan plassen dat is echt niet netjes en echt niet oké. De WC is bedoeld om je behoeftes te doen niet een omkleedhokje.

Groetjess!


Trek je zwembroek naar beneden en ga plassen? Of in je zwembroek? Waar wil je tips over? Tis niet heel ingewikkeld lijkt me


Hallo,

Het lijkt me geen goed idee om dat te doen, wat denk je dat de schoonmakers en de mensen die er later komen daarvan gaan vinden? Stel je eens voor, je komt net in zo’n hokje en er zijn 5 mensen voor je geweest die hetzelfde deden? Dat zou ik in ieder geval niet leuk vinden… Het is jouw keuze, maar ik zou het persoonlijk niet doen.

Sorry,
PeterDeLekkere


Kijk mijn topics misschien heb je er wat aan?


Ik zou het niet doen, hoe zou jij het vinden, als je net lekker hebt gezwommen en je wilt gaan omkleden, en dan sta je plotseling in plas van een ander??

Ik zou dat hartstikke vies vinden!

Ik zou het niet doen, maar het is jou keus.


Als het hokje een putje heeft gwn daar in plassen. Anders gwn in een hoekje plassen dan maakt het ook geen lawaai


Reageer