Vraag

Plassen in onderbroek

  • 8 April 2020
  • 3 reacties
  • 318 Bekeken

Badge +1

Ik plas soms beetje in me broek aleen het is niet veel aleen moet ik dan persee een luier dragen ofzo en weten jullie wat ik het best kan doen en kan dragen? 


3 reacties

Hoi

 

Als je last hebt van urineverlies zonder aanwijsbare reden, zou ik eens langsgaan bij de huisarts. Eens laten nakijken waar dit probleempje aan ligt en hoe het opgelost kan worden, lijkt me nuttiger dan het meteen gaan dragen van luiers. 

 

Als dit enkel gebeurt wanneer je bv. erg nodig naar de wc moet, raad ik je aan om wat regelmatiger naar de wc te gaan. Op school zou dit bijvoorbeeld tijdens elke pauze kunnen, en thuis kan je gewoon gaan wanneer dat nodig is. 

 

Gr. Kenshin

Badge

ik heb dit lang geleden ook wel gehad, ben toen naar de huisarts gegaan, die vertelde me dat dit komt door stress. dan hoef je niet te plassen maar doe je het toch een beetje, je kan hier niet veel aan doen, alleen vaak naar de wc gaan, vooral op school. ook naar de wc gaan als je niet hoeft!

Reputatie 5
Badge +5

Ik ga ervan uit dat je een jongen bent. Als je uitgeplant bent moet je met je hand nog even over je piemel gaan om de laatste druppels eruit te halen. Zeg maar de beweging alsof je rukt

Reageer