Vraag

Plassen in fles

  • 4 February 2021
  • 13 reacties
  • 1833 Bekeken

Badge

Hoi,

Sinds een flinke tijd plas ik in de nacht in een fles, omdat mijn moeder mij altijd hoord als ik naar beneden loop vandaar. Maar mijn probleem is, mijn penis is vrij groot en het is lastig. Ik kan ook wel mijn voorhuid naar achter trekken Maar dan is er te veel druk en veelste veel geluid. Heeft iemand tips/ ervaring?

Alvast bedankt.


13 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Thomaato,

Wat aardig dat je in een fles plast omdat je moeder je anders hoort als je naar beneden gaat.

Het is wel zo dat als het in een fles plassen zoveel drukte en lawaai oplevert heeft het ook niet heel veel zin. Maar eigenlijk is hier een hele simpele oplossing voor, plas in een emmer. Dat heeft een grotere opening en lijkt mij ook ietwat comfortabeler.Ā 

Misschien werkt dat bij jou wel niet, of heb je helemaal geen emmer (een pot kan natuurlijk ook). Maar er zijn altijd andere oplossingen. Dus zeg het dan maar even.

Ā 

Groetjes,

Paardebloem

Badge

Een emmer is een beetje onpraktisch maar wel slim bedacht

Reputatie 3
Badge +3

Je kan ook een opklap wc kopen dat kan je ook door spoelenĀ 

Badge

Ik weet niet of je een jongen of meisje bent maar wat zou jij doen

Reputatie 3
Badge +3

Ik ????

Ā 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Thomaato,

Een emmer is een beetje onpraktisch maar wel slim bedacht

Een draagbaar toilet (als het zo heet) kan handig zijn. Dat is eigenlijk een hoge emmer met een soort plastic bril erop en een vuilnis zak (of iets in die richting) erin. Je hebt dure en goedkopere, maar misschien wil je wel helemaal niets kopen. (ik zie nu dat de prijs rond de 20 euro is, dat is best hoog)

Je kan ook gewoon een fles met een bredere hals kunnen regelen. Dat werkt natuurlijk ook. Simpele maar praktische oplossing.

Ā 

Groetjes,

Paardebloem

heeey,

Ā 

wat je ook kan doen is het topje van je eikel op de fles zetten dus niet erin.

ik weet ook dat sommige flessen een grotere opening hebben bijvoorbeeld de flessen ijsthee van de lidl

Same maar ik drink het daarna nog op zodat mn ouders er niet achter komen =)

Ā 

Reputatie 7
Badge +19

Misschien gewoon naar de wc gaan? Als je moet plassen dan kan je daar vrij weinig aan doen. En om nou voor je moeder in een fles te gaan plassen is ook niet ideaal denk ik. Het is wel lief van je.

Plas in een bidon die hebben een grotere openingĀ 

Reputatie 7

je zou een trechter op de fles kunnen zetten

Reputatie 2
Badge +2

Hoi,

Sinds een flinke tijd plas ik in de nacht in een fles, omdat mijn moeder mij altijd hoord als ik naar beneden loop vandaar. Maar mijn probleem is, mijn penis is vrij groot en het is lastig. Ik kan ook wel mijn voorhuid naar achter trekken Maar dan is er te veel druk en veelste veel geluid. Heeft iemand tips/ ervaring?

Alvast bedankt.

Wat je het beste kan doen (zo doe ik het ook) is gewoon dat plas gaatje tegen de opening aan duwen en dan tegen de rand van de fles plassen. Emmer lijkt me geen goed idee want als je ouders dat vinden is dat moeilijk uit te leggen haha

Reputatie 7
Badge +5

Een emmer is niet handig klettert en spettert veel en je kan het niet afsluiten (gaat dus erg stinken) gewoon een fles kopen met een grotere opening die je wel kunt afsluiten net zoals ze die in het ziekenhuis hebben

Reageer