Skip to main content

Ik lees hier best veel dat mensen onder douche plassen maar waarom zou je dat doen en hoe doe je dat dan wordt dat dan niet vies en zijn er dan ook mensen die onder douche poepen kan iemand uitleggen alvast bedank

 

Fijne dag nog 

Veel mensen plassen onder de douch omdat ze het lekker vinden of geen zin hebben om naar de wc te lopen sommige mensen doen het ook om water te besparen.

 

Over poepen onder de douch snap ik niet 

 

Hoop dat je er wat aan hebt


Plassen in de douche is niet raar en ook niet lastig. Gewoon op het gootje mikken en plassen… :)


Plassen is eigenlijk normaal maar ook niet normaal. Het is wel een beetje onhygenisch maar je kan je geslachtsdelen gwn met water schoonmaken. Ik denk dat mensen het vaak doen omdat ze het lekker vinden of ze moeten naar de wc terwijl ze net binnen kwamen.

 

Poepen snap ik persoonlijk niet, want hoe haal je het dan weg?


Hey!!  xD het plassen kan ik nog wel snappen want dat spoel je gewoon weg  net als dat je de muren van de douche even af “doucht”om de zeepresten weg te spoelen aan het eind van je douche beurt. Maar de bruine trui ook onder de douche ? Nee daar kan ik me echt niks bij voorstellen.  Nee, jaks !

Liefs Tover xxx


@Tover01  🤣 mooie uitdrukking (wat op zich in dit verband ook weer een mooi woord is xP) !  😘 Tartan 


@Tartan14  whihi ja zo noem ik dat xD en ja hahaha uitdrukken 🤣 oh ohw dit is melig, sorry! Maar ik meen wel dat ik het echt heel bijzonder vind dat dat voor komt 🤔🫢

Liefs Tover xxx


@Tartan14 en @Tover01 gaan jullie maar ff in de hoek staan met die smerige praatjes 😂

Plassen onder de douche doe ik eigenlijk nooit (en poepen al helemaal niet 🤢). Plassen kan ik me nog wel iets bij voorstellen dat je dat zou doen, ff goed op het putje mikken idd. Maar ik vind gwn naar de wc gaan toch iets hygiënischer


@tim16  ja meneer 😥 
 

hoekje straf

haha 😉 Ik ben het trouwens met je eens. maar dat las je al XD

Liefs vanuit het Tover hoekje ;P xxx


Haii, nee dat is niet echt dat onder de douche de grote dingen doen?! Dat is zo goor! Plas kan nog wel als echt moet maar the other business toch niet! 

🤣🤣 teacher Tim does his job! Goed zo! Tover en Tartan moet in de hoek! Haha cute plaatje, zie het voor me 🥰😉

Doby X 


Hoi ik snap het ook niet Ik ga voor ik onder de douch vaak plassen En toch moet ik bijna altijd plassen onder de douch Ik heb het nooit na het zwemmen


Hoi, haha @Dobymeis13  mooie verbazing! We zijn het geloof ik vooral wel eens over hoe het wel of niet 'hoort' haha. @tim16  is goed hoor, met Tover samen in de hoek lijkt me wel gezellig. Kijken hoe lang dat goed gaat 😉😄 schattig plaatje trouwens @Tover01 ! 🥰

Groetjes liefs Tartan X 


Reageer