plassen in broek

  • 11 February 2022
  • 45 reacties
  • 4912 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey  miss gekke vraag zijn er wel eens mensen die express in hun broek of onderbroek plassen en genieten daarvan of ben ik egt de enige ?

Voel me raar en beschaamd


45 reacties

@patr-anoniem Plas kan seksueel heel opwindend zijn inderdaad zowel bij jongens als bij meisjes vroeg of laat vind je wel een meisje die er net zo over denkt.

Je zal er toch echt moeten over praten dan want er zijn echt wel meer meisjes die dit willen doen als ze geil zijn dan je denkt maar die het ook niet durven zeggen tegen een jongen uit schaamte gewoon er over praten tijdens een geil moment.

klopt je bent de eerste met wie ik t deel en eigelijk durf te zeggen dat ik t enorm aantrekkelijk vind bij meiden k zou wel iemand zo voor me willen zien staan hoor of je likt en je voelt t als ze zich niet kan inhouden of ergens sneaky openbaar k ben er ook achter gekomen dat ik t mooier vind als iemand lekker zich zelf is of gewoon met badjas en wollen sokken of huis sokken of wat je ook maar maar hebben met niks eronder en je niet zou scheren dan als een meisje de deur niet uit  hoeft omdat ze geen make up of heeft en dat barbie pop gedoe achter ben sws niet van je x pat

Je zal er toch echt moeten over praten dan want er zijn echt wel meer meisjes die dit willen doen als ze geil zijn dan je denkt maar die het ook niet durven zeggen tegen een jongen uit schaamte gewoon er over praten tijdens een geil moment.

Plassen is echt niet raar of vies hoor maar seksueel heel lekker en veel meisjes doen het maar durven er netbals jij niet zelf over beginnen dus iemand moet de eerste stap zetten.


ik ken jammer genoeg die meiden niet ik hou ook wel van nat of als ze met n nat onderbroekje aankomen of voor me staan en dan likken lijkt mij opwindend mja k durf niet zo goed te zeggen of vind er ma is 1 hier bij ons in drent en tijdens t doen dat je dat warme natte voelt lopen of lik f vinger  in t openbaar stiekem met n nat onderbroekje hoef je ook niks op te ruimen ach en in huis is n bed gauw schoon en vloer helemaal x

ja dalijk verklaren ze me voor gek hoe doe jij dat dan sta je gelijk voor iemand met een nat onderbroekje of tijdens het doen gelijk ? x 

Ik heb jammer genoeg nog geen seks gehad met een jongen enkel heel vaak met mijn zus en mijn bff en mijn onderbroekje is idd altijd wel natgeplast maar ik heb het de eerste keer  ook zelf moeten vragen aan mijn zus en bff en ze vonden het meteen een leuk idee en ze vinden plassen allebei geil. Je kan toch gewoon eerlijk aan je vriendin vragen of ze het zelf geil zou vinden om een beetje in haar onderbroek te plassen terwijl je haar vingert of om een beetje te plassen als jullie seks hebben of gewoon vragen tijdens de seks of het vingeren of ze moet plassen als ze dan ja zegt of vraagt waarom kan je gewoon eerlijk zeggen dat je dat geil zou vinden als ze een beetje zou plassen. Plassen is echt niet raar of vies hoor maar seksueel heel lekker en veel meisjes doen het maar durven er netbals jij niet zelf over beginnen dus iemand moet de eerste stap zetten.

ja dalijk verklaren ze me voor gek hoe doe jij dat dan sta je gelijk voor iemand met een nat onderbroekje of tijdens het doen gelijk ? x 

Gewoon eerlijk zeggen dat je dat geil zou vinden en vragen of ze het wil proberen neen heb je ja kan je krijgen sommige meisjes vinden het vies andere vinden het net geil.

vraagje vooral voor de dames aangezien k het niet open en bekend maak dat ik t opgewonden vind maar hoe krijg je een dame tijdens sex zover dat ze dan plast zo lekker warm en nat vind dat enorm opwindend xxx p

Reputatie 7
Badge +5

Niet expres maar wel een keer toen ik de slappe lach kreeg 

@Tweety  ja k vind dat ook wat hebben een natte broek of onderbroek  dan dat gewoon dan zien en voelen 1 ben er niet vies van 3 verschillende manieren broek onderbroek of naakt 2 voor of tijdens lijkt me iets ma ja w8 tot ik een vriendin heb die dat ook vind en drie dagen ongesteld zou mij ook niks uitmaken of zes of hoelang dat duurt al moet ik dertig dagen met rode zee doen k vind t wel enorm geil  nat onderbroek of broekje voor me :) xx heide 

@patr-anoniem Ben blij te horen dat er jongens zijn die het geil vinden als een meisje in haar broek plast of plast tijdens de seks want zou het echt wel missen mocht ik een vriend hebben die dit niet zou willen of het vies zou vinden.

lijkt me super geil om een meisje met nat onder broekje te zien of tijdens sex .

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 6. 

 Plaats .geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.
  • Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd.
  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

@GabiGirl  heb een nieuw topic gemaakt over meisjes met een plasfetisj en bij gesprekken gezet in plaats van bij vragen ik hoop dat van de kindertelefoon daar wel mag om een gesprek te voeren met jou en andere meisjes wil er echt over praten met andere je moet maar eens kijken.

grts. @Tweety 

Zalig bedankt voor je tips kleine beetjes in je broek plassen op de bank voor tv is inderdaad megageil doe ik ook vaak en niemand die het merkt.

Reputatie 3
Badge +1

@Tweety In  short en onderbroek plas ik bv op tuinstoel die in het gras staat, niet voor mn ouders hun neus natuurlijjk hahaha, maar genoeg kansen en je ziet het bijna niet. In tuin bff plassen we elkaar ook onder want ze is vaak alleen thuis!

Als het mooi wweer is  plassen we in bikini in onze tuin of haar tuin als ouders ff niet in debuurt zijn en het droogt snel. En gaan we daarna onder de douche, speoelen we de broekjes uit natuurlijk. Op strand sws altijd! liggend, zittend, lopend soms in zee, zwembad het zelfde

Wandelen met bff in park of bos maar ook op straat; als je moet dan moet je! Als we rok of jurk dragen laten we t gewoon overal lopen, zittend op bankje park of bushalte hahaha, of lopend of wijdbens staand. Broekje soms nog niet droog als ik er alweer in plas!

Kleine beetjes plassen kan ook gewoon thuis op de bank of tijdens het eten, dat vind ik super geil.maar ik ben nog niet heel goed in kleine beetjes plassen dan moet ik vaak al the way ...

Nat geplaste kleren hang ik op hangertje in mn kamer en als ze droog zijn in de wasmand. Soms doe ik ze met nat geplaste lakens in de wasmachine als die aan de beurt is. Ja en ik moet soms wel ns een smoes verzinnen of een truuk doen; per ongeluk-express een glas water in mn schoot gooien bv hahaha

Lieve groetjes, ik hoop dat je hier wat aan hebt  ❤💋 GabiGirl

@GabiGirl  op welke plekken doe jij dit soort dingen met jezelf en met je bff allemaal en heb jij nog tips om het te verbergen voor je ouders als je het met je bff doet en om je nat geplaste kleren te verbergen ik durf nu enkel kleine beetjes te plassen zodat het niet opvalt ?

Reputatie 3
Badge +1

Yesss!!!

@GabiGirl  Denk dat ik wel weet wat je hebt gedaan aangezien je spreekt over een douche doen wij ook wel eens over elkaar heen en is idd heel lekker.

Reputatie 3
Badge +1

Ik schreef ‘dit weekend hebben wij dat ook gedaan' maar Renske van De Kindertelefoon heeft een stuk tekst weggehaald maar nu lijkt het net of mijn bff en ik ook in elkaars onderbroek  geplast hebben en daarna onze eigen weer aan getrokken net als @Tweety maar het was iets anders (mag ik dus niet zeggen hier, sorry!!!)

Reputatie 3
Badge +1

@teenager@GirlypowerJullie, jongen en meisje, worden allebei geil van de geur van plas in je onderbroek, dat snap ik wel want hier is er nog 1! nee 2 want mijn bff ook en wij worden ook opgewonden van de pisgeur van elkaar! Zondag had mijn bff een plas verrassing voor mij!

@Tweety Wij houden ook van plasspelletjes! dit weekend hebben wij dat ook gedaan en ik werd toen mega super geil ervan!!!! Zo een douche is ook lekkerrr als het zo heet is! 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum

Gisteren nog samen met mijn bff in elkaars onderbroek  geplast en dan terug ieder onze eigen onderbroek aangedaan voelt zo geil aan we spelen wel vaker plasspelletjes met elkaar.

Reputatie 2
Badge

ik vind het geil om net als girlypower kleine beetjes in mijn broekje te plassen, soms draag ik mijn broekje ook een paar dagen tot het echt ruikt naar pis. Die geur windt mij echt op. Ik plas niet veel in het zwembad, daar vind ik niet veel aan. Ik ga dan uit het bad en wandel rond en doen dan overal een klein plasje. Smerig, ik weet het maar ik vind het super opwindend. En als je net uit het bad komt drup je toch al zo. niemand die het ziet en wie het ziet zegt toch niets. Ik drink soms met opzet extra op voorhand. Ik heb wel eens zo’n oma pamper aan gedaan om op de tram voluit te kunnen gaan. heerlijk!

Reputatie 2
Badge +1

Ja ik ga gewoon soms op de wc zitten met me onderbroek aan en dan laat ik het gewoon.

Reputatie 3
Badge +1

Hey allemaal! Ik ben Gabi, meisje van 14, pas nieuw hier.
Ik moet jullie wat vertellen, ik heb vanmiddag op de vrijmarkt vol in mn broek geplast! midden tussen alle mensen!! Ik moest zoooo nodig maar heel stom er staan wel van die plaskruisen voor jongens in mijn dorp/stad (ik zeg niet waar, duh). Maar voor meisjes is er niks. Ik zag wel een meisje die aan de kant op dr hurken zat maar ik ga echt niet in mn blote billen zitten bij al die mensen. En in een cafe moet je heel lang in de rij staan. Nou lekker in mn broek geplast LOL!!!!
Ik vond het eigenlijjk mega chill om midden tussen de mensen in mn broek te plassen en dat niemand het merkt!!! Ik had een zwarte fliesbroek aan daar zie je bijna niks en er liepen zoveel mensen vlak om mij heen. Dan moest je miss speciaal naar beneden kijken.  Hebben jullie dit wel eens gedaan meiden? Of wat zou jij doen als meisje in deze situatie?

Reputatie 4
Badge +2

@Girlypower oehh en dan stiekem wat vingeren. Ik snap niet dat iemand zijn plas vies vind

Reageer