Vraag

plassen geil vinden

  • 28 February 2023
  • 9 reacties
  • 1925 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik ben een meisje van 12 en mijn broertje heeft nachts nog een luier om en als er niemand thuis is pak ik zo’n luier en die trek ik aan hij zit wel een beetje strak maar vind ik juist heel geil dan ga ik gewoon tv kijken en als ik moet plassen plas ik gewoon ( soms ook poepen )in die luier en masturbeer ik ook gelijk en kom ik heel lekker klaar  door het gevoel van de luier op mijn kutje moet ik ook echt de hele tijd plassen echt heeeeel geil meer meiden die dit geil vinden! ( heb nu ook een luier aan !)


9 reacties

Ik vind plassen ook heel erg geil maar alleen tijdens het masturberen of wanneer ik seks heb met mijn bff dan plassen we alle twee en als ik seks heb met mijn vriend mag ik ook altijd plassen hij vind dit ook geil. Het liefste plas ik in mijn onderbroek heb niks met luiers vind een natte onderbroek leuker. Opletten met poep daar kan je in tegenstelling tot plassen ontstekingen van krijgen vooral blaasontsteking of vaginale ontsteking terwijl plassen totaal geen kwaad kan.  Ik doe dit daarom zelf nooit en vind poep ook totaal niet geil maar vies en onhygiënisch dus hou het bij plassen.

Reputatie 3
Badge +2

@Girlypower  dankjewel ik doe het allebei in luiers en in mijn onderbroek :)

Reputatie 3
Badge +2

@Girlypower  op het moment dat ik geil ben denk ik dat het leuk is om te poepen maar als ik dan moet poepen ga ik toch maar gewoon naar de wc 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen onnodige seksuele details 

Ik ben dan wel een jongen, maar een luier om lijkt me ook best chill.

Hoe oud is je broertje eigenlijk? (of als je t weet welke luiers heeft ie, en welke maat). 

Ik zou ook graag hebben dat ik een broertje had die nog luiers had. Was zo veel makkelijker met pakken en weggooien geweest omda da dan nie opvalt.

(Als je over t onderwerp luiers nog meer wilt praten, dr zijn echt super veel topics hierover trouwens.)

Ik vind in mijn  onderbroek plassen erg geil als ik mij vinger ken meerdere meisjes die dat stiekem doen.

Badge

lijkt mij ook erg lekker

jammer dat ik geen luiers kan pakken anders zou ik het zeker doen

Badge

jammer dat ik geen luiers kan pakken anders zou ik het zeker doen

@anonie3m  Plassen en vingeren is de lekkerste combinatie die er bestaat.

Ik vind plassen ook geil maar niet in luiers ik plas altijd kleine beetjes in mijn onderbroek soms ook gewoon stiekem voor tv en dan achteraf lekker vingeren en niemand die het merkt als je maar een klein beetje plast het kan echt overal ook in bed.

Reageer