Vraag

plassen en masturberen

  • 27 February 2023
  • 8 reacties
  • 1719 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

heyy ik ben een meisje van 12 en ik ben van plan vanavond een hele geile avond te houden ik plas zelf altijd in mijn ondebroek tijdens het masturberen,  heeft iemand nog tips om het  nog lekkerder te maken?
 


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Niet per se om het lekkerder te maken, maar ik zou wel even een (witte) handdoek erbij pakken. Voor de rest kan je bijvoorbeeld heel apart zitten zoals bij het spel Twister, vind ik altijd lekker. Ook ga ik soms wel half-plat liggen en dan 1 knie omhoog en dan vingeren en men knie kussen/likken tegelijkertijd.

Als je dingen bedoeld om alleen te doen een beetje in je onderbroek plassen en dan over je natte onderbroek heen wrijven en pas daarna met je hand in je onderbroek gaan , een beetje op je hand plassen terwijl je in je onderbroek zit , een beetje in een pyjama of onesie plassen , voor je gaat slapen op toilet plassen zonder je onderbroek uit te doen en dan zo in bed kruipen , op een knuffel rijden terwijl je een beetje in je onderbroek plast.

 

 

@Anoniem.12 ondertussen nog iets gehad aan mijn tips ? Heb nog een vraagje voor jou hoe verberg jij het eigenlijk voor je ouders als je zoveel plast ? Ik plas altijd maar kleine beetjes omdat ik bang ben dat mijn ouders het zouden merken en hou jij achteraf je natte broek aan of meteen de was in ? Ik vind het net geil om deze aan te houden en het laten op te drogen.

Reputatie 3
Badge +2

@Girlypower nou ik heb een kleed wat ik altijd gebruik om op te rijden en te plassen als ik klaar ben spuit ik daar heel veel parfum op (goedkope) mijn natte broek doe ik in de avond in de was want in de avond gaat de wasmachine aan 

Reputatie 3
Badge +2

@Girlypower ik plas trouwens gewoon zoveel ik kan!

@Anoniem.12 Doe je ook samen met je bff aan plasseks of plasspelletjes ?

Reputatie 3
Badge +2

@Girlypower nee zou ik wel graag willen maar durf ik niet te vragen!

Ik heb van die sponsen badstof shortjes deze zijn echt geil om in te plassen je kan er redelijk veel in plassen want nemen veel vocht op en ze drogen heel snel weer op is een echte aanrader.

Reageer