Vraag

plassen bij aftrekken


Badge
  • Weet de weg
  • 20 reacties

Als ik mijn eikel masseer of bewegingen maakt komt er gewoon letterlijk urine uit. Trek ik met voorhuid naar achter en voor is het wel gewoon sperma.

 

dan zullen jullie vast zeggen, dan doe je het toch op de manier dat je wel gewoon sperma spuit.

 

maar als een vrouw je aftrekt en je hebt sex met haar. Ligt je eikel ook bloot. En krijgt die ook voordurend prikkels dus wat bij mij uit tot urine.
 

mvg Anni


18 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Oke, nou je kan naar de huisarts gaan als je er veel last van hebt. Of geen seks hebben.

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Sex heb ik nog nooit gehad maar wil dit uiteraard wel. Heb er geen last van. Maar ben benieuwd als het zo hoort. Is nogal beschamend als een meisje je pijpt etc en er komt ineens een straal uit…

 

hopelijk kan iemand me hierbij helpen

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb hier wel eens eerder wat over gelezen op t forum. Je bent dus niet de enige die dit heeft. Ik weet eerlijk gezegd niet wat je er aan kan doen, ik zelf heb het niet namelijk.

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Als je je voorhuid naar achteren trekt. En alleen met 2 vingers over je eikel gaat (wel met glijmiddel, uiteindelijk krijg je een gevoel en moet je plassen) probeer dit maar eens. Misschien dan wel.

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik snap wel wat je bedoelt maar ik heb dat niet🤷🏼‍♂️ Miss is er wat op internet over te vinden?

Dat is gewoon een stimulatie voor urine, niet veel jongens kunnen het langer dan 5 seconden volhouden, bij seks gebeurt het gewoon niet, net zoals je tijdens sport niet aan de wc denkt

Is het echt geel of doorzichtig, want er bestaat namelijk iets genaamd mannelijk squirten en dat kom door de eikel te stimuleren in plaats van de hele penis. Waarschijnlijk doe je dit. Klopt het dat het ook fijn voelt? En nog een vraag klopt het dat je daarna alsnog gewoon kan klaarkomen?

Badge

Ja, het is alleen bij het echt alleen stimuleren van de eikel. Hoe kan het dat het tijdens sex niet zo is? Daar is de eikel toch ook alleen die gestimuleerd word. En bij pijpen ook?

Vaak word de rest van de penis ook gestimuleerd bij sex en bij pijpen. En dan is er niet zoveel kans dat het gebeurd.

Badge

Bij het inbrengen van de penis is de hele eikel bloot. Dus dan gebeurt het toch?

Badge

Ben hier namelijk wel bang voor!

Nee, want het klopt toch dat wnr je na een tijdje van het stimuleren van de eikel het pas krijgt en niet als je de hele penis gebruikt. Je kan altijd neuken nabootsen door bijv je eigen hand te neuken en kijken hoe je seks kan hebben zonder het squirten.

Badge

Dan gebeurt het ook. Het is gewoon kloten

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Maar stimuleer je dan alleen je eikel of je hele penis?

@anni je kan ook even een lange wc beurt houden voor het aftrekken, zodat je blaas voornamelijk leeg is.

Reputatie 5
Badge +3

Is het echt geel of doorzichtig, want er bestaat namelijk iets genaamd mannelijk squirten en dat kom door de eikel te stimuleren in plaats van de hele penis. Waarschijnlijk doe je dit. Klopt het dat het ook fijn voelt? En nog een vraag klopt het dat je daarna alsnog gewoon kan klaarkomen?

Wat hier gezegd wordt klopt. Ik heb het ook als ik over mijn eikel wrijf met mijn hand.

bij gewoon aftrekken heb ik het niet

Het allerbeste advies is je er niet voor schamen, maar wanneer je sex hebt met een partner het vertellen. Is misschien ongemakkelijk, maar het is nog ongemakkelijker als het gebeurd zonder dat de ander het weet. Niet alle mensen lukt het en misschien is het wel heel opwindend als bijvoorbeeld je vriendin dan mee squirt.

Reputatie 6
Badge +12

Misschien veranderd dat nog later?

Reageer