Skip to main content
Vraag

plassen

• 17 december 2024
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik zie veel topics over plassen. Maar waarom vinden mensen plassen geil. Of bijvoorbeeld over hun zelf heen plassen. Kan iemand mij dit uitleggen. Of dat meiden net voor dat ze masturberen gaan plassen in hun string of slipje. Wrm is dat?

Ik zie ook vaak dat mensen het geil vinden om op openbare plekken te plassen, dat snap ik nog wel een beetje. 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 17 december 2024

Het voelt stout en dat is geil 

Broodjebakpaojonge
Forum|alt.badge.img+3
Trekker schreef:

Ik zie veel topics over plassen. Maar waarom vinden mensen plassen geil. Of bijvoorbeeld over hun zelf heen plassen. Kan iemand mij dit uitleggen. Of dat meiden net voor dat ze masturberen gaan plassen in hun string of slipje. Wrm is dat?

Ik zie ook vaak dat mensen het geil vinden om op openbare plekken te plassen, dat snap ik nog wel een beetje. 

Mensen hebben verschillende soorten fetisjen dat zijn dingen die je seksueel geil vind sommigen mensen hebben dit met plassen zoals jij al zei maar andere mensen hebben dit met b.v. Voeten. Ze kunnen hier dus niets aan doen.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen