plasfetisj

  • 6 May 2023
  • 47 reacties
  • 6352 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik ben een meisje van 15 en ik vind het echt geil om in mijn broek te plassen of andere dingen met plas te doen. Heeft iemand dit ook?

Plassen jullie soms in je broek?

Zoja hoe?

In welke broek?

Op welke plekken?

Doen jullie andere dingen met plas?

Zoja wat?

 

 


47 reacties

Plassen jullie soms in je broek? Nee, niet helemaal mijn ding

Zoja hoe? 

In welke broek? -

Op welke plekken? Wildplassen vind ik wel echt super geil dus vaak in het bos

Doen jullie andere dingen met plas? Nee maar lijkt me wel heel nice om samen met een meisje te plassen

 

Hoop dat je dit ook geil vind. 😅 ~ Jongen 16

Reputatie 3
Badge +2

😅😅

Heyy ik ben een jongen van 14 en je kan ook luiers kopen! Is erg lekker en heb het zelf ook gedaan. 

Plassen jullie soms in je broek? Jaa

Zoja hoe? Of onder douche staan en dan plassen of in luiers

In welke broek? Meestal spijkerbroek 

Op welke plekken? Douche

Doen jullie andere dingen met plas? Nee

Zoja wat? -

Badge

Ik ben een boy van 17 en ik heb ook een stiekeme plas fetish

 

Plassen jullie soms in je broek? nee

Zoja hoe? -

In welke broek? - 

Op welke plekken? over mezelf in de douche

Doen jullie andere dingen met plas?
Over mezelf heen plassen, uit een flesje over mezelf gieten en 1x geplast over iemand heen en andersom zo geil

Zoja wat? -

 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben een meisje van 15 en ik vind het echt geil om in mijn broek te plassen of andere dingen met plas te doen. Heeft iemand dit ook?

jaaaa ikke (meisje 14 jr) vind dat ook super geil!

Plassen jullie soms in je broek?
niet soms maar best heel vaak 🤣
net nog ik zit dit nu in natte broek op mn kamertje te typen!
Zoja hoe?
lopend + zittend (nu!) + staand, soms alleen paar keer een beetje soms gwn alles laten lopen
In welke broek?
zwarte spijkerbroek en zwarte jogingbroek kun je bijna niet zien, sportbroekje en bikinibroekje en soms alleen onderbroek of bv onder jurkje of rok (maar als ik niet meer op kan houden bv in winkel of bus dan in wat ik dan toevallig aan heb )
Op welke plekken?
bv op koningsdag omdat nergens dixis waren, als ht mooi weer is in tuin en op strand in bikinibroekje, soms in een winkel als er geen wc is en ik nodig moet, op bankje in station of de bushalte en ook in de bus zelf, etc teveel om op te noemen (ook 1x in de klas omdat ik niet naar de wc mocht, gwn lekker in broek geplast 😮
Doen jullie andere dingen met plas? Zoja wat?
plassen tijdens vingeren vind ik mega geil, samen met bff onder douche plassen ook over elkaar heen, ook in zwembad voelen bij elkaar, 1x in haar monds geplast bij beffen. ook piemel van jongen vas gehouden terwijl hij moest plassen, vond ik suuuper leuk!!!

En lieve Liennnn wat zijn jouw eigen antwooden op deze vragen? 😘

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik ben een meisje van 15 en ik vind het echt geil om in mijn broek te plassen of andere dingen met plas te doen. Heeft iemand dit ook?

Plassen jullie soms in je broek? Ja best vaak

Zoja hoe? Gwn alles laten lopen als ik echt moet

In welke broek? Alles wat ik dan aanheb maar grijs is het beste dan zie je het lekker

Op welke plekken? Overal bv in de bus terug van n uitstap zat in met mn vriendin op schoot en ik plaste mijn hele blaas leeg over haar broek en zij deed dat daarna ook bij mij

Doen jullie andere dingen met plas? Ja

Zoja wat?

plasseks of in mn mond geplast worden als ik iemand bef en andersom

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Sorry niet Liennnn maar Fiennnnn bedoel ik natuurlijk 😞  Kusje, Gabi

Mnu haha 

Kusje fien

Badge

Plassen jullie soms in je broek? lang geleden

Zoja hoe? onder de douche

In welke broek? spijkerbroek / onderbroek

Op welke plekken? douche

Doen jullie andere dingen met plas? ja

Zoja wat? drinken, op mezelf pissen

Badge

 

Plassen jullie soms in je broek? ja soms als ik geil ben

Zoja hoe? Als ik alleen thuis ben in mijn broek

In welke broek? Onderbroek of spijlkerbroek

Op welke plekken? Thuis maar zou wel (met iemand) op andere plekken willen proberen

Doen jullie andere dingen met plas? Nogniet maar als zou opzich wel met iemand willen experimenteren

Zoja wat? Nogniet

Reputatie 3
Badge +3

Plas je weleens in je pyjama?

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb nooit geweten dat er meisjes zijn die expres in hun broek plassen. Ik heb het nooit gedaan, maar ergens snap ik de opwinding wel misschien…

Wat ik me afvraag: hoe doe je dat dan als er andere mensen bij zijn, als ik zo de voorbeelden hierboven lees? Zien die dat of niet, hoe reageren die? Loop je lang rond in een natte broek? Stinkt dat niet?

Liefs Vosje

Reputatie 3
Badge +1

Plas je weleens in je pyjama?

Ja, ik vind het super lekker om in bed te plassen en ik heb altijd pyjama aan behalve als t heel warm is, dus jaaa. Maar ik plas alleen in bed als het toch al verschoond moet worden. En dan lekker vingeren siper geil! Maar pas smorgens (vroeg) want het wordt vrij snel koud en dan is het niet meer lekker. Ik doe natte lakens en pyjama altijd zelf in de wasmachine 😉 mijn moeder merkt het dan niet dat ik in bed geplast heb (ik heb een water dichte hoes om mn matras)

En jij?

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb nooit geweten dat er meisjes zijn die expres in hun broek plassen. Ik heb het nooit gedaan, maar ergens snap ik de opwinding wel misschien…

Lief Vosje!

Moet je maar eens kijken bij topics Plassen in broek/ is express in je broek plassen normaal / expres broekplassen. Miss eens proberen? Het is zo lekker warm tussen je benen (vind ik dan) en het is lekker stout (geil).

Wat ik me afvraag: hoe doe je dat dan als er andere mensen bij zijn, als ik zo de voorbeelden hierboven lees?

Ik vind het juist chill als niemand  merkt dat ik stiekum in mn broek plas of heb geplast. Ik heb bepaalde broeken ( zwratespijkerbroek en joggingbroek bv) en shorts daar valt het niet zo op. Ik vind ook het super geil als ik jurk of rok aan heb om wijdbeens te staan en dan voluit in mn onderbroek te plassen. Alleen bij mooi weer /in de zomer natuurlijk. Je moet wel oppassen dat je schoenen niet nat spetteren.

Zien die dat of niet, hoe reageren die?

Soms zie ik wel eens iem kijken dat ik denk, die ziet miss dat ik n natte broek heb, dan doe ik of er niks aan de hand is. Maar Fiennnnn schreef: In welke broek? Alles wat ik dan aanheb maar grijs is het beste dan zie je het lekker. Dus zij wil juist wel dat mensen het zien, denk ik.

Loop je lang rond in een natte broek?

Soms wel, als het mooi weer is soms zo lang dat het bijna al weer droog is ensoms moet ik dan weer plassen dus dan weer nat! Zomers in bikini plas ik soms de hele (mid)dag op strand of in onze tuin. Ik heb op strand ook gezien dat andere meisjes/vrouwen in hun bikini of badpak plassen. Maar als het koud is loop ik er buiten niet lang mee rond.

Stinkt dat niet?

Goeie vraag: jaaa maar neee! Wat je vies vind stinkt maar ik vind pies niet vies (hahaha). Het kruis v mijn spijkerbroek is een beetje nat, ik voel eraan, en mijn hand ruikt idd naar mn pies – ik vind het wel opwindend.

Ik ruik soms in het kruis van mn bff haar onderbroek en ze veegt nooit af na het plassen, ik meestal ook niet, en soms plast ze ook in haar broek, maar ik vind haar kruis juist heel lekker ruiken,  wordt juist geil van die pieslucht! Ik vind haar plas ook lekker ruiken.Wij doen ook plas spelletjes 😋

Vanmiddag was ik met mn bff in een groot park. We meosten allebei heel nodig plassen maar nartturlijk geen wc en veel te veel mensen maar wij hebben een bankje gevonden bij een heel slecht pad, daar liep bijna niemand. Toen gingen wij op het bankje zitten met onze spijkerbroeken iets omlaag en hebben we in onze onderbroeken geplast. Lekkerrrr! Dat bankje heeft van die smalle latten en is van achter wat dieper, het loopt zo rond (ik hoop dat je dit kunt volgen.)Voor mensen in de verte viel het niet op denk ik. Daarna broek weer opgehesen. Je spijkerbroek wordt dan wel nat maar niet zo heel erg dat je het direkt ziet. Lekker in de zon! gewandeld en naar huis gefietst. Alleen kruis van spijkerbroek nog vochtig (net aan gevoeld).

Liefs van GabiGirl xxx

Reputatie 3
Badge +1

@GabiGirl zou je dan ookniet n keer samenet iemand dat willen doen?😂 mij zou da juit nog geiler lijken

Ja zekers! Gedaan ook, met mn bff! Je hebt gelijk: dat is idd nog veeeel geiler! Ik wil liefst dat zij dan opeens gaat plassen zonder het eerst te zeggen, bv terwijl we over iets anders aan het kletsen zijn. Verrassing om dan opeens haar warme plas te voelen! Mega!!!!

Reputatie 5
Badge +3

@GabiGirl  dank je voor je uitgebreide en grappige reactie. Ik ga het denk ik ook eens proberen binnenkort want het klinkt wel geil..helemaal als iemand toekijkt, maar dat is mijn afwerking haha.

Ik kwam trouwens ook tegen dat sommigen op luiers kicken.. Heb je daar ook ervaring mee?

 

Liefs Vosje

Reputatie 3
Badge +3

Wat voor pyjama heb jij meestal aan dan? Van welk merk etc 

 

kan je mischien is een kjjkje nemen bij mijn andere topics

 

Reputatie 3
Badge +1

@GabiGirl

Ik kwam trouwens ook tegen dat sommigen op luiers kicken.. Heb je daar ook ervaring mee?

Lief Vosje,

Ja Dry Nites broekjes, die draag ik snachts nooit maar zijn bv heel handig bij het shoppen! Als je nergens naar de wc kunt bv en je moet plassen kan je gewoon je plas laten lopen midden in een winkel dat is echt kicken en het voelt lekker warm en super geil tussen je benen. Maar als je gaat zitten na een grote plas heb je wel kans dat het gaat lekken, als of j een spons uitknijpt hahaha! Voordeel nummer 2: in noodgeval kun je ook er in poepen. Dat heb ik ook wel 6 of miss 7 keer gedaan! 1 keer bij de C&A in de rij bij de kassa. Ik was wel bang dat mensen het zullen ruiken maar mn bff naast mij merkte niks. Buiten vertelde ik dat ik gepoept had en zei ze: niet waar!!! serieus??? ze vond het super stoer. Het voelde zoooo stout en zooooo goed!!!!

Trouwens: menstrautiebroekjes die hebben een dik kruis dat best veel vocht opneemt, daar kun je best een beetje in plassen zonder dat je gewone broek nat wordt. Voordeel: het blijft lang lekker warm tegen mn kutje en das super lekkerrr!

Lijkt me leuk als je t ook gaat proberen, vertel dan maar hoe het was voor je! Kusje, liefs, GabiGirl

Reputatie 3
Badge +3

Wat voor pyjama draag je? @GabiGirl 

 

Onnodige quotes verwijderd

Reputatie 3
Badge +1

Wat voor pyjama draag je? @GabiGirl 

 

Onnodige quotes verwijderd

Ik heb er een van Fortnite maar de meeste zijn van de Hema of Zeeman  - slaap ik net zo goed inals in hele dure 😅  en erin plassen gaat ook netzo goed 😂 katoen, broek en bovenstuk met lange pijpen en mouwen. Ik heb 1 gele, die is dus al geel voor ik er in plas 🤣 Ik heb ook een paar nachthemden voor de zomer als een pyjama te warm is en ook 1 onesie maar dat vind ik niet zo fijnn

En jij dan?

Reputatie 3
Badge +3

@GabiGirl 
Klinkt goed ik heb er een paar van vingino en van CK van vingino  zijn er 1 grijs en 2 blauw en CK volledig griks

dus daar zie je het goed in. Hoe doe jij het normaal hou je het dan op tot je het niet meer op kan houden? En hoe laat je het lopen!

Badge

ik pisde een keer in mijn broek en werdt zo geil dat ik zo stijf werdt dan mijn broek scheurde en iedereen zag mijn stijfe piemol

Reputatie 3
Badge +2

Fiennnnn schreef:
Plassen jullie soms in je broek? Ja best vaak


Vind ik echt suuuper Fiennnnn! Ik heb vandaag de hele dag in mijn broek geplast!!! wel 6x of 7x !!!! Vanmiddag in de tuin in mn shorts, zie je bijna niet: mijn ouders moesten het ook niet zien, ik moest wel een paar keer ergens anders in het gras gaan zitten of lopen hahaha
Toen we om 6 uur binnen gingen eten zat ik met zeiknatte broek aan de tafel hahaha en toen heb ik nog meer in mn broek geplast mar het liep op de grond (plavuizen gelukkig) dus toen heb ik zogenaasmd perongeluk een glas water omgegooid over mn schoot en ging ik dweilen. maar mn ouders hebben niks gemerkt geloof ik iig niks gezegd
na het eten ging ik douchen, eerst weer in mijn broek geplast en gevingerd!! Mijn onderbroek rook echt lekker naar mijn pis  en ik was best heel geil! Daarna heb ik pas eindelijk een droge broek aangetrokken. Maar nu moetb ik weer plassen maar ik ga nu maar naar de wc, voor de eerste keer vandaag!!!

Wow dat wil ik ook doen morgen

Reputatie 3
Badge +1

Jaaa, cool! 😎 Vertel je hoe het ging? 😘kusje! GG

Reputatie 3
Badge +1

@GabiGirl  Klinkt goed ik heb er een paar van vingino en van CK van vingino  zijn er 1 grijs en 2 blauw en CK volledig griks

dus daar zie je het goed in. Hoe doe jij het normaal hou je het dan op tot je het niet meer op kan houden? En hoe laat je het lopen!

Nice! Ik zei al alleen als mn bed toch verschoond moet worden, als ik smorgens wakker word en nodig moet plassen kan ik het wel ophouden tot de wekker gaat maar dat doe ik dan niet, maar ontspan ik mn spieren en laat ik alles lopen, best wel veel haha!!! Ik vind het lekkerst als ik op mn rug lig dan voel ik die warmte zo tussen mn benen en onder mn billen!!!! Word ik heeeel geil van en dan vinger ik in mn natte broek,  zoooo lekkerrr!

En jij dan? Plas je in bed in je pyjama en waneer en hoe doe jij dat dan en hoe vaak? En weten je ouders er van?

Reputatie 3
Badge +1

ik pisde een keer in mijn broek en werdt zo geil dat ik zo stijf werdt dan mijn broek scheurde en iedereen zag mijn stijfe piemol

Geloof je het zelf? En moet geil niet met een lange ij?

Reageer