Vraag

plasfetish


Reputatie 1
Badge +1

Hoii,

ik ben een meisje van 15. Ik word er heel geil van om in m’n eigen broek te plassen en de plas langs m’n benen naar beneden voelen stromen. Mijn grootste droom is om samen met een ander meisje over elkaar heen te plassen en elkaar te beffen tot we squirten.  Ik vroeg me af of er meer meiden waren die dit geil vinden of ook doen?


Dit topic is gesloten

16 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Heee ik vind dat ook heeeeel erg lekker om te doen ik doe het meestal in mijn pyjama of skinny jeans heb jij ook wel is in je pyjama geplast?

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb eigenlijk geen pyjama. Ik slaap altijd naakt. Ik plas altijd in mijn gewone spijkerbroek. Dit vind ik het geilste

Reputatie 2
Badge +2

Jaaa kijk mn topic maar.

En ik hou ervan om in mn jogging te plassen liefst grijs dan zie je het zo lekker dan heb je me echt geil als je dat doet 

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb eigenlijk geen pyjama. Ik slaap altijd naakt. Ik plas altijd in mijn gewone spijkerbroek. Dit vind ik het geilste

Hee doe je het dan in flaired spijkerbroeken of skinny?

Reputatie 1
Badge +1

Skinny broek vind ik het lekkerste

Reputatie 2
Badge +2

Dan voel je je plas helemaal naar beneden lopen

Ik ben een meisje van 13 maar als me ouders er achter komen dat ik in me broek plas worden ze boos.. wat nu

Reputatie 1
Badge +1

Gewoon blijven doen en zorgen dat je het doet wanneer je ouders niet thuis zijn bijv

 

Reputatie 2
Badge +2

Gewoon blijven doen het is te lekker

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben een meisje van 13 maar als me ouders er achter komen dat ik in me broek plas worden ze boos.. wat nu

Gwn blijven doen ik heb n broek een oude al die trek.ik aan en pis erin zo geil die warme pis langs je benen die laat ik drogen onder de kachel en als ik er zin in Heb en als hij weer droog is pis ik m weer onder

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben dan zo geil dat ik bijna direct squirt dus dat er nog bij en het is perfect 

 

Reputatie 1
Badge +1

Zo geil gwn als bijna squirt dat je een jongen/meisje extra laat pissen over je weet zkr fat je fan wel veel squirt

Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

ik heb net weer heel mijn skinny jeans en string vol geplast. Daarna heb ik ook nog gesquirt. Ik vind dit zo geil om te doen

Reputatie 1
Badge +1

Super geil ik ging voordat ik ging douche ook me jeans helemaal nat plassen  zo enorm geil was dat. Ben daarna ook super hard klaar gekomen .

Hoe doen jullie het met de geur zodat ouders er niet achter komen?!

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb net mn jogging en string Volgeplast met m'n bff en ook 2 keer heel hard gesquirt omdat we zo geil waren

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Dit topic gaat in tegen forumregels 8 en 10:

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.
10. Plaats geen onnodige / choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Zie ook de inleiding bij de forumregels:

Het forum van De Kindertelefoon is dé plek waar jongeren van 12 tot 18 jaar met elkaar over ALLES kunnen praten. Wel gelden er forumregels. Jongeren kunnen elkaar informeren, adviseren en ondersteunen. 

Topics die worden gebruikt als ‘chatgesprek’ waarin veelvuldig contact is met elkaar, in plaats van als een plek waar informatie en advies wordt uitgewisseld en ondersteuning wordt geboden op een specifiek onderwerp, zullen worden gesloten.

Om deze reden wordt dit topic gesloten.

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)