Skip to main content

Een paar maanden geleden maakte ik dit mee we waren aan het zwemmen met me beste vriendin en toen gebeurde dit plassen jullienwel eens in het zwembad of op de wc door je bikini/zwembroek heen?

Toen we in het pashokje waren, was ze heel wiebelig bezig en toen kruisde ze ineens heel snel haar benen. Ze zei dat ze heeel nodig moest plassen en het echt niet op kon houden. Maar... Ons hokje had geen putje en de wc's waren een verdieping omlaag. "Ik kan het echt niet meer ophouden tot de wc!" zei ze paniekerig. En er is ook geen putje, zei ik. Toen kneep ze haar benen nog stijver dicht. Ze was bijna aan het huilen, en het kutte was dat ze haar broek ook nog aanhad. "Doe anders alles heel snel naar beneden en plas in je handdoek," stelde ik voor. Ze knikte wanhopig. Ik pakte haar handdoek vast, en toen deed ze megasnel alles naar beneden en spoot haar plas eruit. Ze deed heel snel de handdoek eronder, en haar gezicht ontspande helemaal. Na een halve minuut opvolle kracht in de handdoek plassen, was hij vol maar ze moest nog steeds. Niet zo nodig als eerst, maar nog wel nodig genoeg om in haar broek te kunnen plassen. Ze kneep het dicht, zo goed als het lukte en deed snel haar bikinibroekje aan. "Ga naar een hokje met putje!" zei ik. Ze knikte en stormde het hokje uit. Kut genoeg waren alle hokjes bezet en gingen er al meteen mensen terug in ons hokje. Omg, het was zo zielig voor haar. Ze liep snel naar de trappen naar de wc's, maar toen we bij de wcs kwamen stond daar een megalange rij... We gingen wel in de rij staan, maar ik dacht dat het geen zin had. Ze kneep alles dicht, benen gekruisd en hand ertussen. Ze schaamde zich dood, maar oke het was minder erg dan in je broek plassen. De rij verschoof langzaam. Ze leek het op te geven, haar gezicht verrekte van de pijn. Toen zag ik wat lopen langs haar been. Ze keek me verschrikt aan. Ik trok haar uit de wcs naar het zwembad. Haar plas stroomde al iets snelleer, maar nog niet op zn hardst. Toen had ik een idee, omg dat we daar niet aan hadden gedacht. De douches! We rende erheen en gelukkig was er niemand. Toen we een voet in de douches zetten spoot haar plas eruit. Ze ging boven een putje staan, het was best opwindend. Zij leek het ook opwindend te vinden aangezien ze naar me glimlachte. Van al dat geplas moest ik ook behoorlijk plassen, dus ging ik in een hoekje zonder putje zitten en liet alles lopen.

Het waa best een aparte middag!

Ik heb ook zo vaak geplast in het zwembad of als we voor huis op het grasveld aan het zonnen waren piste ik gewoon in me bikini broekje


ja tuurlijk hwhahahaha 


Reageer