Vraag

pik lengte 15 jarige (vraag voor de meisjes)


Badge

hoihoi ik ben 15 en stijf is me penis 25 cm. is dit groot?


17 reacties

Wat denk je zelf? Doe eens een gok? Wellicht die mooie zoekbalk gebruiken waarmee je ook hier gekomen bent?

Het gemiddelde van 15 jarigen ligt tussen de 11,8 en 15,3 dus trek zelf maar een conclusie. Bron

Badge

okee holy moses da gemiddelde wist k nie. wow

Ik zelf ben ook 15 jaar  en mijn penis is stijf 14cm hoop dat mijn penis nog wat kan groeien . Ik denk dat een penis van25 cm groot is .En het best een probleem kan geven . Ik las dat een vagina  7 tot 10 centimeter . Wel rekbaar is . En ik denk tocht niet zo rekbaar dat ze 25 cm zou kunnen ontvangen .

Reputatie 5
Badge +2

Geloof ik niet dat kan bijna niet

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Timotje  

Ik las dat een vagina  7 tot 10 centimeter . Wel rekbaar is.

Dit klopt niet of je hebt het een beetje onhandig geschreven. De vagina is ontspannen gemiddeld 7 tot 10 cm. Maar dat is zeker niet de max tijdens seks. Alleen ik betwijfel die 25 cm… Bij een volwassen man wordt namelijk een slappe penis van 6 tot 11 cm en een stijve van 11 tot 20 cm worden als 'normaal' beschouwd.

Groetjes NV

Lekker aan’t kletsen

Reputatie 2
Badge +2

Hey @NaamVergeten,

Ik weet vrij zeker dat dat gemiddelde van de vorige generatie is.... want ik heb van zoveel mensen gehoord dat ze gwn veel groter hebben. (En ik zelf ook) dus wss klopt dit niet maar ja hoe kunnen ze het weten want als ze het gaan opmeten bij deze leeftijden is het illegaal. 

En nog een vraag voor de gene die het ni geloven... wat als hij zei dat die 3 cm stijf hadden? Dan zouden jullie hem wel geloven toch? Maar nu die het groter als gemiddeld zegt geloof je hem ni...

hoe kunnen ze het weten want als ze het gaan opmeten bij deze leeftijden is het illegaal. 

Ze gaan natuurlijk niet stad en land af met een liniaal om de penissen van minderjarigen op te meten. Echter, er is echt wel genoeg wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Deze bron (die veel op het forum gebruikt wordt) is weliswaar een Belgische site, maar vermeldt Nederlandse bronnen.

Een gemiddelde is zeker niet representatief voor iedereen. Gemiddeld wil zeggen dat er (grote) verschillen kunnen zijn. Zo kan de ene een penis van 10 cm hebben, de ander een van 20 cm; dan is het gemiddelde 15 cm (dus voor beide partijen 5 cm verschil t.o.v. gemiddelde).

wat als hij zei dat die 3 cm stijf hadden? Dan zouden jullie hem wel geloven toch? Maar nu die het groter als gemiddeld zegt geloof je hem ni...

Dan zou ik hem ook niet geloven, maar los van dat, 25 cm op 15-jarige leeftijd is gewoon uitzonderlijk en komt praktisch zelden voor. Jongens/mannen scheppen vaak op over hun penislengte; zo ook hier op het forum. Vaak doen ze dat met (retorische) vragen zoals deze.

Uiteraard vervelend dat jongens/mannen die zich dit wel echt afvragen daar de dupe van worden, maar het komt gewoon zo vaak voor, dat men standaard uitgaat van een troll.

Badge

het is jammer dat men mij niet gelooft terwijl ik toch echt serieus was in mijn vraag, k ben heel onzeker en wou een eerlijk antwoord hebben. maar schijnbaar kan dat niet

maar schijnbaar kan dat niet

Hmm, ik geef je het voordeel van de twijfel (anderen niet echt), maar het antwoord was gewoon vrij obvious. :)

Reputatie 2
Badge +1

Mensen hebben gezegd dat het erg groot is en zo groot dat het ongeloof waardig is dus je hebt je antwoord het is super groot en ik snap dat niemand je gelooft aangezien mensen die pillen slikken en andere dingen om hun penis langer te maken niet zo lange lul hebben plus je bent 15 jaar oud je bent nog niet uit de puber tijd en je penis zou nog groter worden en dat alles maakt het ongeloof waardig maar als het waar is zou ik niet onzeker zijn

Het is onmogelijk dat je pik langer als 20cm wordt in nl en be

Badge

Reactie verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om.

Badge

Reactie verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om.

Reputatie 1
Badge +1

Het kan wel er is iemand die een pik heeft van 40 cm (slap) heeft

Ik denk dat het antwoord wel duidelijk is. Zullen we het niet allemaal blijven herhalen en geen welles-nietes discussie voeren over of het echt waar is of niet? We kunnen door ons beeldscherm toch de penislengte van de  TS niet verifiëren en gissen heeft geen zin. Dankjewel.

Reputatie 7
Badge +3

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reageer