Vraag

pik laken zien

  • 3 January 2024
  • 4 reacties
  • 667 Bekeken

hallo,

ik wil graag mijn lul laten zien ik word daar geil van. ik doe het vaak op de camping als ik op vakantie ga. dan ga ik naar het urinoir en laat ik mijn lul er extra uithangen ik zie dat veel jongens kijken en die ook hard worden. ook ga ik op de camping naar de douches en dan doe ik vaak alsof ik vergeten ben om de deur op slot te doen en als er dan iemand in loopt word ik nog harder omdat ik dan helemaal naakt ben.
(ik ben wel hetro)

mijn vragen zijn: 
doen jullie dit ook? jongen of meisje maakt niet uit.
waar kan ik dit nog meer doen (wel legaal natuurlijk) want er is nergens een naakstrand of iets anders dicht bij.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoewel het niet illegaal is doe ik het zelf niet.
Vind het behoorlijk ongemakkelijk als andere mijn penis zien.

Als jij het wilt, en het gewoon legaal doet ben ik niet diegene die je gaat stoppen.
Zelf kan ik alleen aan een naaktstrand denken, ik denk dat op veel andere plekken het illegaal is.

Badge

Ik vindt zelf het irr dat mensen mijn lichaam zien ben een meisje zelf mijn moeder heeft mij niet gezien sinds ik toeten begon te krijgen

Reputatie 7
Badge +5

De campings waar wij naartoe gaan is gewoon gemengd douchen (gewoon open geen hokjes) van jong tot oud door elkaar

Je zou snap acc kunnen aanmaken met een naam als "dick pics" ofz en dan gewoon naar mensen sturen

Reageer