Pik groei + Corona

  • 25 April 2020
  • 95 reacties
  • 2280 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik heb twee dingen die ik zou willen weten:

1: Ik ben 15 jaar (over paar maanden 16) en mn pik is nu ongeveer 17cm stijf. Denken jullie dat hij nog zal groeien of niet? Ik heb ook al redelijk wat schaam- en been haar dus...

2: Nu we met corona allemaal thuis zitten ben ik benieuwd hoe het jullie afgaat op seksueel gebied. Ik merk zelf dat ik veel meer ruk en ik ook geiler ben. Misschien omdat ik teveel tijd heb haha.

 

Ik hoor het graag


95 reacties

Kreun jij

Kreun jij

Eerlijk niet echt

En als ik het doe is het heel zacht

En jij

@Thom heb je al een vriendin gehad?

@Thom heb je al een vriendin gehad?

Ik zelf niet een echte relatie dus ... Dat vind ik niet tellen

Ik alleen als ik echt heel lekker kom

En, nee

Ik alleen als ik echt heel lekker kom

En, nee

Oké. 

Vind jij jezelf knap?

@Thom beschrijf jezelf is. Heb je een sixpack ben je lang of kort. Dat soort dingen 

Ja opzich wel

Ik heb bruin haar in een kuif, ik ben vrij slank, ik heb een beetje een sixpack, mooie rechte lul en best grote ballen

@Thom je schreef dat je veel haar hebt b8j je been. Maar heb je net als ik een snelle haargroei?

Ja opzich maar ik scheer veel

Ja opzich wel

Ik heb bruin haar in een kuif, ik ben vrij slank, ik heb een beetje een sixpack, mooie rechte lul en best grote ballen

@Thom Oké.  Ikzelf zoals ik al ze ik ben zelf wel dik .(ben afgelopen paar manden 21 kg kwijt door dieet en kaak operatie. Ik heb zelf  bruin / zwart haar . Heb zelf ook grote ballen.  Maar wel gespierde armen. Maar ben echt totaal niet sportief.  Haha

Reputatie 3
Badge +2

Beste Gebruiker C en Thom,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? Anders zijn we genoodzaakt het topic te sluiten

 

Groetjes, Willemijn (de Kindertelefoon)

 

Oké  sorry

Ja opzich maar ik scheer veel

Ik ook , ik SCHEER mijzelf elke ochtend en avond overal . Ik heb laatst een experiment gedaan bij mijzelf.  Ik heb mijn gezicht (baard en snor) een week niet geschoren en ja ze zijn echt heel goed zichtbaar. Heb nu mij weer geschoren.

Beste Gebruiker C en Thom,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? Anders zijn we genoodzaakt het topic te sluiten

 

Groetjes, Willemijn (de Kindertelefoon)

 

Oké sorry 

Dus, iemand geiler geworden door het thuis blijven?

Dus, iemand geiler geworden door het thuis blijven?

Nee . Niet echt. 

Badge

Jo ik ben 15 (eind dit jaar 16).

Ik heb een pik van 17/18 cm stijf en ben niet echt geiler door t thuis blijven zitten.

Wel merk ik dat ik sneller geiler ben/word en me meer scheer. 

Jo

@Anoniem023  yeah dat heb ik ook

Denk je dat mijn dick nog zal groeien?

Jo, ik ben 18 jaar en woon op mezelf. Als ik bij mn ouders paar nachten slaap dan ruk ik niet echt veel, 1x per week ofz. Maar als ik zelf  thuisben dan ruk ik 3x per dag. En iedere avond klem zuioen natuurlijk. Voor de rest, ik weet nog wel dat ik 16 was,dacht datik veel haargroei had en spieren enz maar geloof mij dat stelt niet veel voor als je een paar jaar ouder ben. Heb nu dat ik iedere dag moet scheren. Beenhaar trouwens nooitscheren anders lijkt t beetje gay

@Gastgebruiker thx voor je bericht

Hoe groot is je pik nu als ik vragen mag? En toen je 16 was dan kan ik beetje vergelijken...

Wel nice dat je 3x per dag aftrekt

Reputatie 3
Badge +3

Hey Thom,

ik ben nu 16 en mijne is stijf rond de 17,5cm. Of hij nog groeit weet ik eigenlijk niet, is de rest van je lichaam al ver ontwikkeld? Dus veel haar en grote ballen enzo? Maar ik zou er sws niet over in zitten want 17cm is groot en je bent “pas” 15 dus dat komt echt wel goed. 
 

en ik ben idd ook veel geiler nu ik de hele dag thuis zit. Heb ook niks te doen dus ik ruk ook vaker idd en lekker spuiten erbij.

Reageer