pijpen zonder condoom?

  • 20 March 2023
  • 2 reacties
  • 522 Bekeken

Badge

hoii, ik heb al een paar keer gepijpt met condoom, nu wil ik dat zonder proberen, maar ik ben bang dat ik een soa krijg. Is het verstandig om zonder condoom te pijpen of niet? alvast bedankt!


2 reacties

Badge

Hai,

ligt eraan, ik denk dat je pijpen zonder condoom erg vies gaat vinden. Blijf met dit soort situaties altijd binnen je comfort zone en laat je niet dwingen want een soa… dat wil je inderdaad niet.  Ik weet niet wat het slimste is maar ik zou het houden op condooms want dat is toch het slimste! 
gr. topgozer

Reputatie 3
Badge +2

Het is een lastig iets. Ikzelf vind iemand pijpen  en gepijpt worden zonder condoom leuker en lekkerder dan met een condoom. Echter loop je dan inderdaad het risico op soa's. Ook als je beide maagd bent kun je toch soa's hebben die je de ander kunt geven. Ikzelf neem met pijpen meestal gewoon het risico, dit is echter niet perse de verstandigste beslissing. Ik zou zelf met condoom blijven pijpen tot je het zeker weet. Het is een persoonlijke beslissing en die kan een ander niet voor je maken. Houd uiteraard ook rekening met wat de ander wilt, consent is bellangerijk.

Reageer