Vraag

Pijpen vragenlijst voor meisjes (7 vragen)


Badge

Hoi iedereen,

ik ben nog nooit gepijpt, maar hoop dat er snel een moment komt. Toch heb ik een kleine vragenlijst voor meisjes (en jongens)  over hoe ze pijpen zouden vinden of vonden.

1 hoe oud ben je?

2 heb je welleens een jongen gepijpt?

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker?

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker?

5 is het geil om een jongen te pijpen?

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen?

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt?

 

dat was de vragenlijst al weer!

bedankt voor het invullen.

:))

  •  

15 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem373782824 ,

Hoi iedereen,

ik ben nog nooit gepijpt, maar hoop dat er snel een moment komt. Toch heb ik een kleine vragenlijst voor meisjes (en jongens)  over hoe ze pijpen zouden vinden of vonden.

1 hoe oud ben je? 14,5 jaar en ik ben een jongen (gay)

2 heb je welleens een jongen gepijpt? ja, best vaak al

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker? de eerste keer was ik 12, maar deed het toen niet zo vaak, nu wel en ik heb het altijd wel geil en lekker gevonden om te doen

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker? -

5 is het geil om een jongen te pijpen? ja, vind ik wel. Het is  geil om zijn piemel aan te raken en van dichtbij te zien. Het is ook fijn om te zien dat hij het lekker vindt en klaarkomt

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen? -

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt? ik vind het juist lekker en geil als hij dat wil doen en daarna zijn sperma oplikken, maar je kunt het van tevoren afspreken en vragen wat die ander wel en niet wil. Ik vind het wel lekker als iemand het bij mij doet, maar sommigen helemaal niet...

 

dat was de vragenlijst al weer! ok

bedankt voor het invullen.graag gedaan en ik vond het wel een leuk lijstje

 

Gr. MickeyMouse

 

:))

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben geen meisje maar vul m toch ff in 😅

1 hoe oud ben je? 16

2 heb je welleens een jongen gepijpt? Nee nog niet, maar dat gaat binnenkort wel gebeuren. We hebben elkaar al afgetrokken en we willen allebei wel wat meer.

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker?

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker? Ja, lijkt me wel. Ben zelf wel eens gepijpt (door een meisje) en dat was erg lekker

5 is het geil om een jongen te pijpen?

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen? Ja, lijkt me heel erg geil

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt? In m’n mond lijkt me wel lekker. Als hij graag op m’n gezicht wil vind ik dat ook wel ok denk ik.

dat was de vragenlijst al weer!

bedankt voor het invullen. Graag gedaan

Reputatie 1
Badge +1

1 hoe oud ben je?  15

2 heb je welleens een jongen gepijpt?   Ja

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker?   14 denk ik - En lekker? hmm, wel okee/geil

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker?  x

5 is het geil om een jongen te pijpen?  op zich wel, haha

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen?  x

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt?   gezicht wel okee, mond mag wel maar ligt eraan.

 

Hoi iedereen,

ik ben nog nooit gepijpt, maar hoop dat er snel een moment komt. Toch heb ik een kleine vragenlijst voor meisjes (en jongens)  over hoe ze pijpen zouden vinden of vonden.

1 hoe oud ben je?17

2 heb je welleens een jongen gepijpt? Nee maar wel eens een banaan gepijpt voor de grap

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker?-

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker? Ja zekker 

5 is het geil om een jongen te pijpen? -

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen? Ja zekker

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt?

Nee maar zal voor af wel zegen als ik het niet zouw willen 

dat was de vragenlijst al weer!

bedankt voor het invullen.

:))

  •  

 

Reputatie 5
Badge +5

 

1 hoe oud ben je? 13 (jongen) 

2 heb je welleens een jongen gepijpt? Nee 

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker? Nvt 

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker? Ja

5 is het geil om een jongen te pijpen? Weet ik niet 

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen? Zeker. Hoop dat er snel een moment komt 

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt? Nvt 

 

Badge

ik heb mijn papa gepijpt (vrijwillig voor nieuwe lego)

Hoi iedereen,

ik ben nog nooit gepijpt, maar hoop dat er snel een moment komt. Toch heb ik een kleine vragenlijst voor meisjes (en jongens)  over hoe ze pijpen zouden vinden of vonden.

1 hoe oud ben je? 14

2 heb je welleens een jongen gepijpt? nee

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker? 10 echt vies

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker?

5 is het geil om een jongen te pijpen? nee raar

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen? nee

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt? ja

 

dat was de vragenlijst al weer!

bedankt voor het invullen.

groet penguin

:))

  •  

 

Badge

Hoi iedereen,

ik ben nog nooit gepijpt, maar hoop dat er snel een moment komt. Toch heb ik een kleine vragenlijst voor meisjes (en jongens)  over hoe ze pijpen zouden vinden of vonden.

1 hoe oud ben je? 17

2 heb je welleens een jongen gepijpt? ja

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker? 14

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker?

5 is het geil om een jongen te pijpen? ja

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen?

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt? Ja en nee .. tis tezien hoelang ik al samen ben met mn partner

 

dat was de vragenlijst al weer!

bedankt voor het invullen.

:))

  •  

 

ik heb mijn papa gepijpt (vrijwillig voor nieuwe lego)

Ik denk dat het beter is als je dit niet meer doet, ook niet vrijwillig! Wat je hebt gedaan is zelfs strafbaar en hoort ook niet te gebeuren. Er zijn ook andere manieren om aan lego te komen, want dit is toch een soort van chantage...

Hoi iedereen,

ik ben nog nooit gepijpt, maar hoop dat er snel een moment komt. Toch heb ik een kleine vragenlijst voor meisjes (en jongens)  over hoe ze pijpen zouden vinden of vonden.

1 hoe oud ben je? 14

2 heb je welleens een jongen gepijpt? nee

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker?

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker? ja een beetje

5 is het geil om een jongen te pijpen? geen idee, nog nooit gedaan

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen? ja

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt? nee zou ik niet fijn vinden, beetje ranzig ook vind ik...

 

dat was de vragenlijst al weer!

bedankt voor het invullen.

:))

  •  

 

Reputatie 3
Badge +1

1 hoe oud ben je? 13, bijna 14

2 heb je welleens een jongen gepijpt? nee

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker? X

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker? hmmm medium, gebeft worden lijkt me lekkerder

5 is het geil om een jongen te pijpen? X

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen? Zonder het sperma in miijn mond misschien wel.

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt? Ja echt goor lijkt mij

Reputatie 2
Badge +2

1 hoe oud ben je? 14

2 heb je welleens een jongen gepijpt? Ja

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker? 13, en ja het was lekker

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker?

5 is het geil om een jongen te pijpen? Ja

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen?

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt?  Ne het is wel geil.

Reputatie 4
Badge +3

1 hoe oud ben je? 15

2 heb je welleens een jongen gepijpt? Jup

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker? 13 vgm, ja was heeel geil

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker? -

5 is het geil om een jongen te pijpen? Jup, t gevoel van n pik je in mond is heel lekker 

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen? -

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt? Nope, vind t juist wel geil

 

Badge +1

1 hoe oud ben je? | 15

2 heb je welleens een jongen gepijpt? | jaa 

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker? |14 en ja ik doe t wel graag

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker? | x

5 is het geil om een jongen te pijpen? | ja vind ik wel want daar word ik nat door lol

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen?| x

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt?| nee wil ik juist maar vaker gebeurt t dan op me tieten 

Reputatie 1
Badge +2

hoe oud ben je? 12

2 heb je welleens een jongen gepijpt? Nee, zou het wel graag willen

3 zo ja, hoe oud was je toen en vond je dit lekker? Nvt

4 zo nee, lijkt het je leuk/lekker? Jaa, lijkt me echt leuk

5 is het geil om een jongen te pijpen? Idk, maar ik denk van wel 

6 als je het nog nooit hebt gedaan, lijkt het je geil om te doen? Jaa echt heel erg

7 als je een jongen pijpt, vind je het dan erg als hij in je mond/gezicht klaarkomt? Nee das geil

Reageer