Vraag

Pijpen veilig afspreken

  • 26 October 2019
  • 8 reacties
  • 2562 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi. 

Ik ben een jongen.

Ik weet van mezelf dat ik geen bi of homo ben, maar ik zou wel best graag een keer iemand willen pijpen. Ik dacht er over na om via anonieme chat sites met iemand af te spreken om hem te pijpen, maar ik weet dat dit niet de meest veilige manier is om dat te doen. Iemand enige tips of ideeën hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt


8 reacties

Dit vraag ik me dus ook af, en ik weet ook niet hoe je zo'n iemand kan vinden :(

@Klikse  en @Hihatoverkaas 

Heyy,

Ik ben een jongen 15 jaar en gay.

Vandaag heb ik voor ht eerst gepijpt en ik  ben eig al een half jaar op zoek.

 

Mijn tactiek:

Snapchat word heel veel gebruitk onder de 'pijpenaftrekkers' dus onthoud je snaptag.

 

Ga naar gay sites. Ik ken er heel veel en dit zijn mij lievelings:

 

Gay.nl, vanaf 16 jaar. Mensne aardig(zo heb ik mijn date geregeld)

Emeraldchat.com kan zonder account, maar als je met doet, kan je ook vrienden aanmaken en dan kan je iets makkrlijker communiceren. Veel engelse mensen

Omegle.com maar dan niet de video maar chat. Heel veel robots, maar als je blijft proberen lukt ht wel, zo heb ik een gf gekregen lol.

 

Dan heb je ook nog andere sites die ik onhandig vidnzoals:

Binkdate.nl vaak altojd seks. Geen pijpen ofzo.

En rest zoek je maar

 

Dan vraag je of die persoon op snap verder wil praten of op kik. (Kik is een app)

 

En dan gwn blijven proberen.

 

Als je anoniem wilt blijven, maak dan (dat gaat heel simpel, een nieuw mail adres aan zodat je nieuwe acxounts op die sites kan maken, zo dar dat iemand in je mail logt en dingen ziet.

Doe dat dan ook grlijk met snapchat, zodat mensne dniet zien dat je met die en die vrienden bent.

 

Khoop jullie geholpen  te hebben

Joe

Hoi. 

Ik ben een jongen.

Ik weet van mezelf dat ik geen bi of homo ben, maar ik zou wel best graag een keer iemand willen pijpen. Ik dacht er over na om via anonieme chat sites met iemand af te spreken om hem te pijpen, maar ik weet dat dit niet de meest veilige manier is om dat te doen. Iemand enige tips of ideeën hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt

 

Reputatie 6
Badge +12

Hoi. 

Ik ben een jongen.

Ik weet van mezelf dat ik geen bi of homo ben, maar ik zou wel best graag een keer iemand willen pijpen. Ik dacht er over na om via anonieme chat sites met iemand af te spreken om hem te pijpen, maar ik weet dat dit niet de meest veilige manier is om dat te doen. Iemand enige tips of ideeën hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt

Nog intresse

Je mag hier geen contactgegevens delen

Hoi. 

Ik ben een jongen.

Ik weet van mezelf dat ik geen bi of homo ben, maar ik zou wel best graag een keer iemand willen pijpen. Ik dacht er over na om via anonieme chat sites met iemand af te spreken om hem te pijpen, maar ik weet dat dit niet de meest veilige manier is om dat te doen. Iemand enige tips of ideeën hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt

Nog intresse

Je mag hier geen contactgegevens delen

Ik zei nog intresse wat voor contact gegevens zijn dat 

Reputatie 6
Badge +12

Hoi. 

Ik ben een jongen.

Ik weet van mezelf dat ik geen bi of homo ben, maar ik zou wel best graag een keer iemand willen pijpen. Ik dacht er over na om via anonieme chat sites met iemand af te spreken om hem te pijpen, maar ik weet dat dit niet de meest veilige manier is om dat te doen. Iemand enige tips of ideeën hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt

Nog intresse

Je mag hier geen contactgegevens delen

Ik zei nog intresse wat voor contact gegevens zijn dat 

Oow verkeerd begrepen dan denk ik. Mijn excuses

Reputatie 1

@Hihatoverkaas  dus je weet zeker dat je niet gay bent maar je wilt wel iemand pijpen ? Is het al gelukt ?

Hoii via een anonieme site kan best hoor, doe ik zelf ook wel eens. Bericht aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9. En wat Flits zegt is ook een goede tip, via app of kik verder praten met diegene die je leert kennen.

Reageer