Skip to main content
Vraag

pijpen maar geen orgasme

• 23 februari 2025
  • 6 reacties
  • 743 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy, ik ben een meisje van 16 jaar oud. Ik pijp mijn vriend wel eens. Het probleem is alleen dat ik hem nooit laat komen. Heeft iemand misschien tips die ik kan gebruiken? 

xxx me

6 reacties

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 71 reacties
  • 24 februari 2025

hey,

misschien moet je eens proberen om hem eerst af te trekken en als hij dan komt gewoon hetzelfde doen dan dat je met je hand deed maar dan met je lippen

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 24 februari 2025

Hey

Mag ik vragen hoe begin jullie dan misschien is hij niet geil genoeg.
Als ik  ex vriendje pijp te mocht hij eerst aan mijn borsten zitten om wat geil er te makken of te er zat te zuigen  dan kwam hij  wel makker klaar ik weet  niet of jou vriendje dat mag van jou of dat eerst wat hand werk moet voot dat je mond doet 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 25 februari 2025

Vraag wat hij fijn vindt misschien kan hij jou helpen daarin hij weet zelf wat hij fijn vindt. Dus wees niet bang om hem te vragen.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 429 reacties
  • 25 februari 2025

Als je dat ziet zitten: vinger in zijn anus.  Werkt als dynamiet bij mijn vriendje.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 12 reacties
  • 26 februari 2025

probeer hem af te trekken tijdens het pijpen xx

Shelby
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 42 reacties
  • 28 februari 2025

Praten en probeer verschillende dingen. Speels een beetje uitproberen van wat er maar in je opkomt. Kijk naar N reactie. Maar op momenten kan je best vragen wat hij lekker vind. Ik zou het echt super leuk vinden als ik een meisje had die er plezier in hebt en het leuk vind om mij zo lekker mogelijk ervan te laten genieten. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen