Vraag

pijpen beste vriend

  • 23 September 2023
  • 10 reacties
  • 3399 Bekeken

Badge

Hoi, ik heb mij beste vriend voor de 2de keer gepijpt. We aren beide geil en het ging vanzelf. Dus we gingen naar boven en hij deed z’n broer uit. Ik begon hem op zijn bed te pijpen. [Details verwijderd door Kindertelefoon]. Op een gegeven moment kwam hij  klaar. Hij vond dit heerlijk zei hij. Maar nu het uit is met zijn vriendin wilt hij vaker gepijpt worden. Ik wil hem wel helpen maar ik ben gewoon hetero en hij is mijn beste vriend. Dus wat moet ik doen?


10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Als hij dat graag zou willen en jij vind het ook prima zou ik het gewoon lekker doen

Reputatie 7
Badge +5

En wat is vaker? Zelf aangeven wat je wil

Badge

Als hij dat graag zou willen en jij vind het ook prima zou ik het gewoon lekker doen

Ja oké 

 

Badge

En wat is vaker? Zelf aangeven wat je wil

Wanneer hij het wil. Paar keer per week misschien 

Badge

Hoi, ik heb mij beste vriend voor de 2de keer gepijpt. We aren beide geil en het ging vanzelf. Dus we gingen naar boven en hij deed z’n broer uit. Ik begon hem op zijn bed te pijpen. [Details verwijderd door Kindertelefoon]. Op een gegeven moment kwam hij  klaar. Hij vond dit heerlijk zei hij. Maar nu het uit is met zijn vriendin wilt hij vaker gepijpt worden. Ik wil hem wel helpen maar ik ben gewoon hetero en hij is mijn beste vriend. Dus wat moet ik doen?

As je het lekker vindt gewoon door gaan

Hoe is het afgelopen? 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, ik heb mij beste vriend voor de 2de keer gepijpt. We aren beide geil en het ging vanzelf. Dus we gingen naar boven en hij deed z’n broer uit. Ik begon hem op zijn bed te pijpen. [Details verwijderd door Kindertelefoon]. Op een gegeven moment kwam hij  klaar. Hij vond dit heerlijk zei hij. Maar nu het uit is met zijn vriendin wilt hij vaker gepijpt worden. Ik wil hem wel helpen maar ik ben gewoon hetero en hij is mijn beste vriend. Dus wat moet ik doen?

Hij moet het een keer terug foen en dan afwisselen. Als hij dat niet wil gebruikt hij je gewoon en is hij gewoon een heel naar persoon en geen vriend

Badge

-Quote verwijderd door Kindertelefoon-

Ik hoef niet perse gepijpt te worden

Badge

Hoe is het afgelopen? 

Ja eigenlijk wekelijks pijp ik hem😅

Reputatie 5
Badge +4

@George84267332 als jij het oké vind moet je het gewoon blijven doen maar zou je zelf ook niet door hem gepijpt willen worden? En geef elkaars grenzen aan 

Reageer