Skip to main content

Ik heb mijn beste vriend gepijpt terwijl we allebei hetero zijn en hij heeft een vriendin. Hij wilde dit omdat die vriendin voor 6 weken weg is. Ik vond het niet erg maar toch vind ik het raar. Zou ik hier mee door gaan of niet. Ik vind het niet erg dat hij dit wilt. En is het goed om sperma door te slikken of niet.

Hoi @George84267332 ,

 

je moet gwn doen wat goed voelt voor jullie. Verder heeft niemand er eigenlijk iets mee te maken… nou ja,  voor die vriendin is het misschien niet leuk, maar dat moet jouw vriend dan maar oplossen of vind jij dat het daarom niet kan wat jullie doen, dan begrijp k dat ook wel weer.

 

Sperma doorslikken is op zich niet slecht, ik doe het zelf ook best vaak, maar je kunt natuurlijk wel een SOA krijgen of overdragen, maar mijn vriendje en ik hebben ons laten testen, dus wij weten dat we niks hebben.

Je hoeft het ook niet altijd door te slikken als je dat niet wilt. Je hoeft hem niet altijd in jouw mond klaar te laten komen. Je kunt hem zijn sperma ook op zijn buik of in jouw gezicht laten spuiteen, maar dat moeten jullie zelf maar zien en kijken wat jij wil.

Doet hij jou ook pijpen of vind je dat niet fijn of heeft hij dat nog niet gevraagd. Je mag het best vragen hoor, je hoeft niet alleen te doen wat hij jou vraagt. Zelf pijp ik nog net iets liever dan dat ik gepijpt wordt, maar gepijpt worden is ook echt heel lekker, dus ik zeg er ook geen nee tegen, maar als mijn vriendje ff snel wil dan doe ik hem liever dan dat ik ook gelijk moet.

 

Ik heb ook wel hetero jongens gepijpt en zij mij en ik weet ook van andere jongens dat ze het doen of wel eens gedaan hebben. Er wordt op los geëxperimenteerd, maar het is natuurlijk ook niet zo dat alle jongens dit doen of zouden willen doen.

Hebben jullie elkaar hiervoor wel eens afgetrokken of is het nu pas dat jij hem pijpt en jullie verder nog niks samen gedaan hebben?

 

Nou ja, ik lees het wel.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


@MickeyMouse 

Nee ik wil hem pijpen want ik heb een veel kleinere lul en die van hem is echt heel groot dus dat is fijner hebben we besloten en dit was de eerste keer. Hij spoot ook op m’n gezicht dus ja maar ik wilde het gewoon weten met doorslikken. Ik ben hetero en ook pas 15 dus nog veel te leren waar ik op val maar ik wordt niet aangetrokken tot jongens maar hem pijpen vind ik wel geil.


Hoi @George84267332,

 

@MickeyMouse

Nee ik wil hem pijpen want ik heb een veel kleinere lul en die van hem is echt heel groot dus dat is fijner hebben we besloten en dit was de eerste keer.

 

ah oké, ik vind kleine(re) piemels ook supergeil, soms nog geiler als hele grote en je kunt kleinere echt helemaal in je mond doen en das ook wel nice, voor allebei…

 

Hij spoot ook op m’n gezicht dus ja maar ik wilde het gewoon weten met doorslikken.

 

ik snap het, ik vind het gevoel van klaarkomen in mijn mond echt superlekker, maar ik vind het ook echt mooi om het eruit te zien spuiten en dan lik ik het ook vaak wel op. Ik probeer die jongen die ik pijp dan ook aan te kijken op het moment dat ie spuit...echt mega geil

 

Ik ben hetero en ook pas 15 dus nog veel te leren

 

oh, komt vanzelf en ik ben gay en 15

 

waar ik op val maar ik wordt niet aangetrokken tot jongens

 

is ook prima, zolang jullie het maar fijn hebben

Vind je het wel fijn als hij jou aftrekt of met jouw piemel speelt?

 

maar hem pijpen vind ik wel geil.

pijpen is ook echt geil. Have fun. Hoe vaak zou je het willen doen, denk je? Elke dag of elke week een keertje of wat? ik doe het zo om de dag met mijn vriendje en soms ook wel vaker, maar 4 keer in de week sws wel. Zijn piemel is ook en stuk langer en dikker als die van mij, maar hij is ook 2,5 jaar ouder

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Jij doet in principe niks mis door hem te pijpen en neen sperma inslikken kan totaal geen kwaad maar je vriend bedriegt hierdoor wel zijn vriendin.


Je moet zelf weten of jullie ermee doorgaan, als die vriendin dat niet goed vind en ze komt erachter kan er wel herres opkomen. Maar dat is iets dat hun zelf moeten weten. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden ofzo. Je hebt geen contract getekend en het hele traditionele van "Jij bent van mij en van mij alleen" daar geloof ik niet echt in. Mn vriendin denkt hetzelfde, daar niet van.

 

Wat betreft sperma doorslikken, er zou altijd een kans kunnen zijn dat een van jullie een soa heeft en die dus heeft kunnen overgaan van persoon tot persoon. Dat is niet zeker neem ik aan dus je zou het kunnen testen. Maar ik denk niet dat dat echt gelijk nodig is. 

 

Waar je op valt moet je ook zelf weten. Of je nou op mannen, vrouwen, non binairs, 2 spirituele penguins. Daar heb je alle tijd voor om uit te vogelen. Het is ook niet erg als je het niet zeker weet. Ik geef mezelf geen labels want ik voel me dan gelijk gelimiteerd aan waar ik me aan heb opgesloten zegmaar.

Al die labels geven jongeren ook soms stress en dat moet je helemaal niet hebben. Maar als jij je echt gay of bi of trans of whatever voelt en je wilt zo'n label. Dan houdt niemand je tegen.

 

Veel succes💪


Reageer