Pijpen


  • Anonymous
  • 0 reacties
heei ik heb een vraagje,
hoe moet je nou precies pijpen? en hoe gaat dat doorslikken dan? zijn er ook gevolgen van?.
Hoe vinden jongens het fijnst hoe je ze rukt?
hahah okee veel vragen maar alvast bedankt ;$

xx

23 reacties

heiii
pijpen doe je zo: mond over die van hem en dan pak draai je met je tong rondjes over de eikel en je zuigt tegelijkertijd
met rukken pak je het vel achter de eikel en trek je het steeds naar vooren en achter
slikken gaat vanzelf als de jongen maar klaarkomt;)
Doorslikken bedoel je sperma? Sommige mensen spugen het gewoon uit en andere niet, opzich kan er niks gebeuren als die andere persoon niet ziek is.
persoonlijk vind ik het nogal ranzig
hihi okeei dankjewel!
Zoals jwz tog? zegt
sperma vind ik ook ranzig (ja, ik ben een jongen, nee, ik heb geen andere jongen gepijpt (ik kan mezelf pijpen)) ik zou het gewoon uitspugen
Sow jij bent lenig :P


Het gaat vanzelf en vraag wat je vriend lekker vind! very important
sperma vind ik ook ranzig (ja, ik ben een jongen, nee, ik heb geen andere jongen gepijpt (ik kan mezelf pijpen)) ik zou het gewoon uitspugen


Kan jij jezelf pijpen?? Is jou penis heel lang of heb je geen ruggegraat?
Dat zou wel chill zijn alleen dan moet ik wel meeeeggaa lenig zijn Haha ik kan met me neus me knieeen aan tikken maar niet hoger:S
hahaha okee moest best lachen hierdoor;$
Dat zou wel chill zijn alleen dan moet ik wel meeeeggaa lenig zijn Haha ik kan met me neus me knieeen aan tikken maar niet hoger:S


Ja precies, lijkt bijna eng joh XD
jaa me zusje heeft haar vriend gepijpt en hij kwam klaar in haar mond maar ze zij dat dat heel vies was maar je hoeft dat toch ook niet perse de eerste keer te doen. misschien als hij dat fijn vindt na een tijdje x
Je bent nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel te jong om te pijpen 😉
@IkHeetGeenKees, dat valt toch nog mee?
@dark ze is net 13 O.o toen ik net 13 was speelde ik buiten en deed ik niet zulke dingen, whatthefack
@IkHeetGeenKees, kan maar zij is jou niet
heei ik heb een vraagje,
hoe moet je nou precies pijpen? en hoe gaat dat doorslikken dan? zijn er ook gevolgen van?.
Hoe vinden jongens het fijnst hoe je ze rukt?
hahah okee veel vragen maar alvast bedankt ;$

xx


als ik zou gepijpt willen wordendoor een meisje zou ze zich eerst uitkleden , daar worden jongens geil van , dan ga je met je mond naar zijn lul en schijft je mond erover ( GEBRUIK JE TANDEN NIET) , ga met je tong rond en over de eikel , (dit is het opwindenste) , en beweeg met je mond naar voor en achteren x nog meer hulp nodig , vraag maar ..


als je wilt oefenen , probeer het bij een banaan of ... * tekst verwijderd, impliciete uitnodigingen zijn niet toegestaan*
Ik HAAAT!!!!!!! pijpen. Heb het 1 keer gedaan maar moest er van kotsen. Nooit meer.
Reputatie 2
Badge +17
Je moet niet alleen doen alsof je mond een vagina is, je moet bijvoorbeeld kusjes geven, zachtjes bijten, zuigen, en met je tong over zijn lul. Rukken is eigenlijk heel makkelijk. Je pakt het vel en trekt er aan op en neer.
Reputatie 2
Badge +17
@Ikheetgeenkees de 1 begint is er eerder aan toe dan de ander. Jij bent er blijkbaar later aan toe dan zij.
ik denk dat als je pijpt je vooral met je tong over het eikeltje moet strelen. ook kan je het nog wat beter doen door met je hand zijn lul vast te pakken en te rukken.
over dat rukken,

en vriend van mijn heeft me verteld dat als een jongen echt lekker wilt klaarkomen dat je dan met je duim en wijsvinger een rondje moet maken en dan net achter de eikel een beetje op en neer moet gaan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!!!

Xxxx
@dark ze is net 13 O.o toen ik net 13 was speelde ik buiten en deed ik niet zulke dingen, whatthefack
Ik ben 13 en ontmaagd, het ene meisje is er eerder klaar voor dan het andere dat licht aan de persoon niet de leeftijd

heei ik heb een vraagje,
hoe moet je nou precies pijpen? en hoe gaat dat doorslikken dan? zijn er ook gevolgen van?.
Hoe vinden jongens het fijnst hoe je ze rukt?
hahah okee veel vragen maar alvast bedankt ;$

xx

Heey,

Ik heb hier geen ervaring mee dus ik kan niet echt antwoord geven.

Hoe ik het liefst wil worden afgetrokken verschilt.

Liefs,

Anoniem19228

PS Alvast een fijne kerst!

Reageer