Pijpen

  • 25 February 2012
  • 30 reacties
  • 14570 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Kan je van pijpen zwanger worden als je sperma doorslikt?

30 reacties

nee tuurlijk niet als er sperma in je mond doet kan je niet zwanger worden het is allen HEEL vies x
oow okee bedankt x
nee zeker niet!
kweet seker van niet!
...........
omfg waarom kijk ik hier naar
nee, je kunt daar niet zwanger van worden (het zuur in je maag breekt de spermacellen af) (en ze komen sws niet in je baarmoeder)

xxxNobody
Nee. En het is aan jou of t vies is, ik heb het zelf nooit gedaan maar een vriendin van me zegt dat t een beetje smaakloos is net als water
Je kan d'r inderdaad niet zwanger van worden, de spermacellen kunnen niet tegen het zuur in je maag.
Je kan er niet zwanger van worden! En of het lekker is, is voor iedereen verschillend.
Mijn ex-vriendin vond het super vies. Mijn huidige vriendin vind het lekker. Het is net wat je wil, zwanger word je in ieder geval niet van slikken!
Je kan er niet zwanger van worden maar volgens mij wel soa's.
Dus pas er wel mee op!!
Van de pil kan je SOA's krijgen, van het condoom niet 😉
een soa kun je ook gewoon krijgen als je een condoom gebruikt
het is namelijk huid op huid contact (natuurlijk werkt een high-five niet-.-)
btw het is gewoon vocht (water) met wat zaadcellen
@ikhebgeenidee
het hele doel van het condoom is beschermen tegen SOA's (en natuurlijk tegen ongewenste zwangerschap). de pil beschermt echter niet tegen SOA's
inderdaad..
pijpen? maar dan ook nog is doorslikken? .........
(ik ben een jongen)
haha pijpen is niet viess? k heb ervaring, maar vond t niet vies, wel zegt een vriendin van me dat ze dr vriend een x pijpte, en zn lul bijna in dr keel kwam, waardoor ze moest kokhalzen, de jongen vond t beetje apart, en zei dat ze moest stoppen, een week later was t uit.. , maarja,, ik vond t niet vies ofzo 😛
nee tuurlijk niet als er sperma in je mond doet kan je niet zwanger worden het is allen HEEL vies x

Niet iedereen vindt het vies, en niet elk sperma smaakt hetzelfde.
Maar nee, je kan niet zwanger worden.
Ik vind het niet echt vies nee, je kan er iig niet door zwanger raken :P
Ik slik het altijd gewoon door 😂
nee je word er echt n9iet zwanger van hoor!!!!!

maar ik zou toch wel een condoom gebruiken tegen de soasss!!!
Nee. En het is aan jou of t vies is, ik heb het zelf nooit gedaan maar een vriendin van me zegt dat t een beetje smaakloos is net als water
 Dat kan, Ik heb het een keer in m'n mond gekregen en ik vond het ZO ONTIEGELIJK RANZIG, het was hartstikke bitter
Hee,,

Nee, dat kan niet.
Het is Inderdaad wel héél vies !
wat ICANHELPU- zegt klopt wel geloof ik !
Dus wees niet bang 

x LMargriet
__________________________________________
@Roosjex Spuug je het uit?
Dan moet je toch weg q

Reageer