Vraag

pijpen 14 jaar

  • 17 October 2021
  • 14 reacties
  • 4674 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 3 reacties

Ik ben een meisje ik ben 14 jaar en zit in 3 havo. Een jongen die bij mij in de 1ste en 2de in de klas zat appte mij laatst op snap of ik hem wouw pijpen hij is 15. En hij zou mij dan ook beffen. Opzich wil ik het wel maar ben bang dat ik er spijt van krijg en wat andere van me denken en dat ik hem dan misschien leuk ga vinden. Wat vinden jullie dat ik moet doen?? En als ik het doe is het dan meteen FWB(friends with benefits) 


14 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Je zou dit kunnen doen als je het echt zelf wil. 

Maar je moet dit alleen doen als je het ook echt zelf wil. 

En over of het gelijk friends with benefits is, dit is het eigenlijk alleen als je zelf wil dat het Fwb is. 

 

Groetjes Anoniem200678

Reputatie 4
Badge +3

Dat is een fijne uitnodiging ;-)
voelt het fijn voor je? wordt je er opgewonden van? Doen!

je merkt vanzelf wel wat er van komt. friends met of zonder benefits. of miss wel relatie.

waneer een leuek jongen mij die vraag steld, dan ga ik ervoor

Badge

@rox 

Alleen rox is dit verstandig om tedoen als 14 jarige?

Ik zal het doen als het goed voelt 

misschien krijg je er later spijt van dat je het niet heb gedaan 

laat aub horen welke keuze je maakt 

 

Reputatie 4
Badge +3

@MWM ik ben minder van het nadenken en meer van het doen. En nee, domme dingen doe ik niet. bv alleen met jonges die ik ken. nooit zonde condoom in mij. heb liever spijt van iets wat ik gedaan heb dan van iets dat ik niet gedaan heb

Reputatie 4
Badge +3

@MWM Was wel benieuwd wat je gedaan hebt

 

xx

Rox

ik denk dat je heel erg moet nadenken wat dit voor je veranderd. Ik had ook een niet denken gewoon doen gewoonte, maar spijt van dit soort dingen is echt superklote. Ik zou het sowieso eerst IRL met hem bespreken voordat je een reactie geeft, om zeker te weten dat hij t meent

Reputatie 3
Badge +2

Ikzelf zou het niet doen, niet omdat je nog jong bent, maar gewoon de manier waarop hij het vraagt. Als je van elkaar houdt en je ligt uiteindelijk bij elkaar in bed en het komt er dan gewoon van, dan is dat prima. Maar als iemand je gewoon vraagt van ‘Wil je pijpen?’ Dan zou ik het zeker niet doen. De kans is groot dat deze persoon dit gewoon zegt om stoer te doen, maar daarnaast doet hij dit niet omdat hij van jou houd. Hij wil dan waarschijnlijk gewoon graag gepijpt worden (want dat is cool…ugh) en jij wordt hiervan het slachtoffer. Hij zoekt een willekeurig iemand uit en vervolgens als je het wel zou doen, weet iedereen van je school, je vrienden, familie en iedereen over de hele wereld dat jij die ene gast gepijpt hebt en je hebt dan dus voor altijd de titel slet, hoer, pijpmeisje of iets dergelijks op je voorhoofd staan. Jij vind straks nog wel een jonge die het wel waard is, wacht gewoon nog ff tot je de goede persoon gevonden hebt. Maar niet met deze jongen dus, NEE! NEE! NEE!

Badge

Alleen doen als je t zelf wil en als je het niet zeker weet: nee 

alleen als je het zelf wilt 

 

Reputatie 2
Badge +2

zoals hierboven al wordt gezegd, alleen doen als je het zelf oke vind en er echt helemaal achter staat.

als je twijfelt, niet doen, je krijgt waarschijnlijk nog genoeg andere jongens waar je dat vertrouwen wel hebt.

Badge

@MWMWas wel benieuwd wat je gedaan hebt

 

xx

Rox

Ik heb het uiteindelijk niet gedaan want hij is opeens boos op mij en wil me nu wat aan doen

Badge

@rox

@MWM

@Wow16oke

Aan al jullie dat haaar hebben laten twijfelen en het miss tog wel wouden zeg het maar ik heb ook nog nooit echt met een meisje gekust

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit nav forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou goed kijken of ze je niet bespelen of gebruiken zoiezo voorzichtig zijn en goed nadenken

Reageer