Vraag

Pijpangst

  • 3 March 2018
  • 6 reacties
  • 791 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik durf mijn vriend niet te pijpen. Ik vind het niet vies maar ik ben heel bang dat hij klaarkomt in mijn mond.. Is er iets om hier over heen te komen?

6 reacties

Ehh...
Je kunt wat afspraken maken.
Laat hem bevoorbeeld niet in je mond klaarkomen of gebruik een condoom.
Ik heb hetzelfde probleem lijkt me gwn niet zo lekker!
Optie 1:
Uitspugen, het is wel weg te werken met water.
Optie 2:
Condoom inderdaad.
Optie 3:
Probeer het gewoon.
Je kan je tanden poetsen, vlak voordat je het gaat doen.
Scheelt iig in smaak
Geluk!
Je kan hem als je dat wel durft hem wel pijpen alleen dat hij gwn komt boven je lichaam ofz.
wel veilig doen btw
Hi Femke03,
.
er is al van alles genoemd en met condoom, zoals genoemd, krijg je sws geen sperma in je mond of op je gezicht. Dus voor te oefenen is dat wel een mogelijkheid. Dan kun je wel zijn piemel in je mond stoppen enzo.

Zelf doe ik bij pijpen ook niet altijd de hele tijd die piemel in mijn mond, want je kunt ook andere dingen doen bij pijpen en dan krijg je ook niet zo snel last in je kaken. Ik heb dat soms als we lang pijpen.

Ik lik ook gewoon beetje aan het randje van de eikel, terwijl ik hem ook beetje aftrek en lik ook wel gewoon die hele piemel van onder naar boven en terug, das ook wel opwindend voor een jongen. Zeker als je zegt dat ie zelf niks mag doen en zijn piemel zelf niet beet mag pakken.

Je kunt op het laatst gewoon beetje vanaf de zijkant zijn piemel likken en er op "happen", dat je niet zijn eikel helemaal in je mond hebt en als je voelt dat ie klaar gaat komen, zorgen dat ie langs je gezicht spuit op zijn buik ofzo. Het mooie vind ik dan dat je het sperma eruit kan zien spuiten en das best geil. Ook kun je dat samentrekken dan voelen in je mond of met je tong. Maar je moet doen wat je lekker lijkt en wat je wilt.

Ik hoop dat je iets aan deze tips hebt. Veel plezier iig.

Groetjes,
M&M's

Reageer