Vraag

Pijnlijke kut?

  • 1 May 2020
  • 6 reacties
  • 984 Bekeken

Heyy ik heb een pijnlijke kut als ik er in ga,  hoe kan dat? 


6 reacties

Heb ik ook , ik moet er niet aan denken dat daar een pik in moet😂

Ja klopt,  dankje!  Gelukkig. Niet de enige

 

Een pik is anders dan een vinger sowieso zijn nagels best scherp 

Hoi,

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom je vagina pijn doet bij het vingeren: Je vagina is niet vochtig, omdat je niet genoeg opgewonden bent of je bent niet genoeg ontspannen. Als je niet genoeg ontspannen bent, kan het helpen om je bekkenbodemspieren te gaan ontspannen. Dat zijn de spieren rondom je vagina. Op Google kan je hier wat informatie over vinden. 

Verder lees ik op internet dat het ook een schimmelinfectie kan zijn, dat komt wel vaker voor bij meisjes. Misschien is het dan verstandig om naar je ouders te gaan. Naar de huisarts hoeft volgens mij niet per sé. Bij de apotheek of de drogist kan je gewoon wat medicijnen daarvoor krijgen. 

Alles wat ik zeg hoeft niet waar te zijn, want ik ben uiteindelijk geen arts en ik haal al mijn info van internet. 

Bron: sense.info 

@Anoniemmeisje16x tja.. de eerste keren kunnen idd een beetje pijn doen en het kan ook gaan bloeden. Maar ik zou als tip dan geven om glijmiddel te gebruiken. Maar ik wil je geen angst aanjagen, want het gebeurt ook bij veel mensen dat het geen pijn doet en dat het niet gaat bloeden. 

Groeten,

TheColorGreen

 

Badge

Heyy ik heb een pijnlijke kut als ik er in ga,  hoe kan dat? 

Ik heb dat ook gehad, je moet beginnen met dat het nat genoeg is, je moet ontspannen zijn en geil natuurlijk. Als dit niet werkt moet je met iets heel kleins beginnen en daarna steeds groter opbouwen, anders rek je je kut uit.

Heyy ik heb een pijnlijke kut als ik er in ga,  hoe kan dat? 

Ik heb dat ook gehad, je moet beginnen met dat het nat genoeg is, je moet ontspannen zijn en geil natuurlijk. Als dit niet werkt moet je met iets heel kleins beginnen en daarna steeds groter opbouwen, anders rek je je kut uit.

Hey Ambrr,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. De vagina is ontworpen om elastisch te zijn, en rekt dus niet zo maar uit, en zal na masturberen gewoon haar normale vorm en grootte weer aannemen.

Groetjes, Evie (de Kindertelefoon)

Reageer