Skip to main content

Hallo,

 

Jongens, hebben jullie je weleens bezeerd tussen je benen? Zoja, hoe gebeurde dat?

Hoelang had je er last van?  Was er iets aan te zien of alleen gevoelig?

Heb je nog iets gedaan om de pijn te minderen?

Wat moet je op zon moment vooral niet doen?

 

 

 

@meiden, als jullie het weten mag je natuurlijk ook antwoorden. Misschien heb je iemand daar weleens bezeerd of ben je er bij geweest.

In je ballen getrapt worden is altijd pijnlijk... Pas (gelukkig) 2 keer gebeurd in mijn leven

Groetjes mij @Anoniemxv 


@Boystorm321 ja, ik zit o.a. op veldhockey en heb een keer de bal tussen m’n benen gehad bij een wedstrijd en deed echt giga veel pijn. En die pijn ging maar niet weg, uiteindelijk ben ik toen samen met de trainer naar een kleedkamer gegaan hij vroeg of ik zelf met m’n hand bij m’n  piemel en ballen moest voelen. Ik voelde toen dat 1 teelbal niet meer op z’n plek zat en ik voelde hem ook nergens meer. De trainer heeft toen aan mij gevraagd of hij mocht kijken en dat vond ik goed want ik wilde van die pijn af. Ik heb toen m’n broek en onderbroek laten zakken en hij heeft toen m’n teelbal gevonden en weer op z’n plek gezet toen ging de pijn snel weer weg maar heb niet meer mee gespeeld. Ik was toen bijna 12 jaar


Reageer