Vraag

Pijn bij vingeren

  • 16 July 2020
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Badge

Hoi! ik ben een meisje van 14 en masturbeer nu al zo'n 4 jaar dat ik me kan herinneren.  ik kom nu eigenlijk alleen klaar door mijn clitoris te stimuleren of door er met een trillend apparaat aan te zitten. {neem aan een  elektrische tandenborstel etc.}  Ik wordt dus goed nat enzo daar ligt het dus niet aan. maar ik wil wel heel graag mijn g-spot ontdekken. 

ik heb gehoord dat het bij elke vrouw verschild qua hoe diep 'ie zit. dat kan er dus tussen de 3 tot 6 centimeter diep in zitten. nu heb ik best wel lange en dunne vingers maar ik weet niet waar hij zit! ik heb wel een soort kussen/zacht achtig iets gevonden maar echt heel fijn of bevredigend vind ik het niet. ik wil gewoon net als de rest klaarkomen door alleen maar te vingeren. maar juist om die redenen vinger ik dus niet.

dus als iemand iets van tip / advies voor me heeft dan vind ik dat heel fijn. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregels 6 en 7.


2 reacties

Reputatie 1
Badge

K ben geen meisje kan je dus niet helpen. Maar misschien moet je niet je naam onder je bericht zetten. 
 

iemand die je niet kan helpen 

Dit kan inderdaad een hele zoektocht zijn. Dat zal je gewoon voor jezelf moeten ontdekken. Ga gewoon eens wat vaker naar binnen en probeer wat goed voelt en wat niet. Dat moet iedereen voor zichzelf ontdekken.

Maar weet ook dat heeel veel vrouwen niet klaarkomen van alleen penetratie. Slechts 20-30% komt hierdoor klaar. Het is dus heel normaal als jou dat niet lukt. Lees dit artikel maar eens, is niet zo lang.

 

Groetjess

Reageer