Vraag

piemels zien

  • 17 May 2023
  • 13 reacties
  • 1295 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Ik ben een jongen van 14 en ik wil piemels zien van jongens van mijn leeftijd (13/14/15) kan iemand mij helpen?


13 reacties

Badge

Heyy,

 

Ik wil dit zelf ook graag. Je kan op insta enzo kijken naar accounts die ook vragen om dickpics uit te wisselen. Is dan wel moeilijk om jongens van die leeftijd te vinden...

Reputatie 7
Badge +5

Naaktstranden of naaktcamping sportclub wellness 

Reputatie 5
Badge +4

Is niet echt hetgene voor mij 

Reputatie 7
Badge +5

Oké waar zat je zelf aan te denken?

Reputatie 7
Badge +17

Vriendje zoeken misschien?

Reputatie 7
Badge +9

Lastig. Naaktstranden inderdaad. En als dat niet je ding is. Pech

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @paboah25 ,

 

als je ‘Naaktstranden of naaktcamping sportclub wellness’ van @Aubien  niet echt je ding zijn dan wordt het wel lastig, denk ik….

 

Je kunt bloot voor de spiegel gaan staan en geilen op je spiegelbeeld ofzo…. of foto's van je piemel maken en die plakken op foto's van jongens die je leuk vindt, idk

 

Maar, vind je jongens kijken onder de douche ook niks dan? Op school na gym of bij een sportclub na  een wedstrijd of training en dan onder de douche met z'n allen?

Ik zou echt niet weten hoe je jongens van 13, 14, 15 anders bloot zou kunnen zien en het legaal en niet gek is…. of je moet nudes uitwisselen, maar dan weet je nooit met wie en je weet niet wat ze met jouw piemel doen, ik bedoel of ze die doorsturen, want meeste willen pas sturen als ze ook iets krijgen…

Je kunt aan een broertje of neefje of buurjongen vragen of ie piemels wil vergelijken met jou, maar  dat is het wel zo'n beetje, denk ik.

Illegaal camera's ophangen/foto's maken of over hokjes heen kijken en van die dingen zou ik niet doen als ik jou was en wsch was je dat ook net van plan

 

Ik wens je toch succes.

Zelf ga ik regelmatig naar het naaktstrand en zie daar wel jongens van mijn leeftijd, maar ja, als het naaktstrand je niks lijkt wordt dat lastig of je moet in je zwembroek over een naaktstrand gaan lopen. Kan wel, maar dan moet je het niet te opvallend doen, naar andere piemels kijken bedoel ik dan…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @paboah25,

 

ik heb net een reactie gepost, maar die moet eerst nog worden gecheckt en dan komt ie hierboven te staan. Nog even geduld dus.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 5
Badge +4

geen idee, ik dacht eerst aan snapchatgroepen via tiktok maar niemand voegt me toe dus ik weet het niet meer

Reputatie 5
Badge +4

 

Bedankt voor de tips ik zal er zeker een paar uitproberen 

Wat mensen al zeggen een naaktstrand is echt de beste optie… maar omegle is ook een optie, niet de camera versie maar chat versie. Dan kom je vaak genoeg jongens van 14-15 tegen die geil zijn. Hopelijk werkt dit!

Reputatie 2
Badge +1

Je ouders laten inschrijven bij een jongens internaat voor school IN BELGIË. Mijn neef zit daar ook op de agrarische landbouw school. Er wordt daar regelmatig naakt  samen gegymd of gezwommen. Er wordt daar verplicht in je blote komt gedoucht. Is bedoeld om groepsgevoel  meer te krijgen met alleen pubers boys. Als je elkaar dan naakt ziet deelt dus  iedereen zijn intieme geslachtsdeel. Zo ontstaat  goede buddy's voor elkaar. Dus als je homo, bi  bent het blote paradijs de school. 🙌Tuurlijk zien de docenten en of begeleiders dan jouw  naakt. 

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben een jongen van 14 en ik wil piemels zien van jongens van mijn leeftijd (13/14/15) kan iemand mij helpen?

omegle, maar pas op voor pedos

Reageer