Beantwoord

piemellengte 12 jr

  • 30 March 2020
  • 33 reacties
  • 9762 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik ben 12 jaar en wil weten of het normaal is dat mijn piemel slap 9,5 cm is en stijf 16,5. Ik masturbeer ook vaak en ik wil ook weten of dat normaal is

icon

Beste antwoord door Annoniem0 30 March 2020, 21:21

Bekijk origineel

33 reacties

Badge

Heey hallo, ik ben ook 12 en die van mij is als hij slap is best klein, denk rond de 4cm. Als hij stijf is zal dat rond de 6/7 zijn. Ik ben ook heel erg klein voor m'n leeftijd. Ben maar 1.40 😂

Reputatie 4
Badge +3

Heey hallo, ik ben ook 12 en die van mij is als hij slap is best klein, denk rond de 4cm. Als hij stijf is zal dat rond de 6/7 zijn. Ik ben ook heel erg klein voor m'n leeftijd. Ben maar 1.40 😂

Dat komt goed als wat groot worden 

Badge +1

Ik ben zelf 12

En slap heb 10,5 cm

En stijf heb ik 17,5

Is dat slecht

Reputatie 5
Badge +4

Ik ben zelf 12

En slap heb 10,5 cm

En stijf heb ik 17,5

Is dat slecht

ik ben bijna 15 en jouwe is stijf groter dus is zeker goed

Badge

Als bijna geboren naturist heb ik veel jongens naakt gezien. Maar een stijve van 16 bij een 12 jarige heb ik nooit gezien. En ja er zijn uitzonderingen.

Hoi. Ik ben 13 jaar en 3 maanden oud en mijne is 11cm slap en 16 / 17 cm stijf. Is dat heel groot dan? (en nee, ik ben nu niet stoer aan het doen ik stel gewoon een serieuze vraag)

Reputatie 1
Badge

Ik ben 14 maar ik weet niet hoeveel hij is slap maar stijf is hij 11,5 tot 12 cm.

Ik ben hier niet ech4 blij mee Ik wil hem veel langer.

Maar toen ik op onderzoek moest zijden ze dat mijn puberteit nog maar net wes gestart dus dat hij in de komende tijd veel ging groeien. Is deze tussentijd is hij als meer dan 2 cm gegroeid in iets minder dan een half jaar.

Is dit snel of een gewoon tempo?

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 12 jr Ik denk dat ik het hier als heb geposy Mijn piemel slap 4 cm  en stijf 7a8 cm Of zijn nederlander vlugge pubers of hebben ze gewoon een grote ?

Badge

ik ben 14 en meine is slap 7 cm en stijf 14 :(

 

Reageer