Vraag

piemel zien van vriend

  • 5 June 2024
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Hoi.

ik ben een jongen van 15 bijna 16 en zou een x de piemel van mijn vriend willen zien. Vooral omdat ik enigste jongen kind ben in mijn familie  en niet echt piemels heb om mee te vergelijken. Heb wel een x mijn broers piemel gezien maar die is al 2x zo oud als mij en heeft echt een heeele groote piemel, we zijn wel echt goede vrienden aangezien we allebij niet zoveel vrienden hebben. Ik weet niet hoe ik het zo goed moet aanpakken. Hij maakt wel altijd veel “thats what she said” grappen en praat redelijk relaxt over sex enzo. Alleen ben ik bang als ik het vraag dat hij me gay of raar vind ofzo. We zijn allebij hetero. Hij heeft me wel een x verteld hoegroot zijne is en ik hoegroot die van mij is. Ik schaam me niet omdat ik niet zo’n kleine piemel heb. Iemand tips??

Ik hoef geen antwoorden zoals “ieuw, waarom zou je dat willen” dat maakt me alleen maar onzeker. En heb al gelezen dat ik niet de enige ben die dit wil of doet met zijn vrienden.

 

dank je wel alvast!🙏❤️


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey ik heb een beetje hetzelfde probleem alleen weet ik niet of ik een grote of een kleien heb. Ik vind het normaal maar op op je vraag te antwoorden. Als je hem graag wilt zien kan je het humoristisch vragen en zien wat hij zegt, als hij het raar opneemt maak je er een grap van en anders probeer je het hem gewoon te vragen. Of je zoekt contact met jongens die het ook graag willen delen. Zoals andere vrienden of jongens.

Reputatie 5
Badge +4

Ik vind het niet raar hoor ik heb ongeveer de piemel van iedereen uit mijn vriendengroep gezien bijvoorbeeld met plassen en er word ook niet gek over gedaan.  Ja ik vind het ook wel opzich lastig in jou situatie ik weet überhaupt niet hoe lang die van jou is maar zou vast normaal zijn en ja je kan toch geen penis vergroting doen dus wees tevreden met wat je hebt. Maar bijvoorbeeld als je gaat zwemmen ofzo kan je mis zelfde hokje ofzo en dan zelf niet moeilijk doen en gwn er normaal over doen dat je naakt ofzo staat dan doet je vriend wrs ook niet moeilijk. Succes nog 

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi, ik heb het een keer gedaan met vrienden. En we hadden het er aan de begin van de avond over dat hun benieuwd zijn hoe een besneden piemel eruit ziet en die had ik. We hebben er lang over gepraat over sex en dat soort dingen. En toen gingen we naar boven en zaten we een beetje te chillen en toen gingen we een soort spel spelen. En toen gingen we weer verder praten over besneden en hoe dat is en voelt. En toen uiteindelijk hadden we afgesproken als iemand het laat zien gaan de andere ook. En zo is het gebeurt 

Reageer