Skip to main content

Piemel vriend willen zien

• May 25, 2026
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ging gister logeren met een goede vriend van mij. Ik slaap op zolder dus het is daar wel vaak lekker warm 😔. Gister was het ongeveer 25 graden en gingen we een film kijken. Hij zei:”Nou ik doe me broek wel ff uit.” Ik deed het daarna ook dus toen zaten we alleen nog met onderbroek en shirt aan, later deden we ook ons shirt aan. Ik wilde echt heel graag zijn lul zien en hij misschien dan ook die van mij alleen is het me niet gelukt. Ik weet niet of we nog een keer bij mij gaan logeren en dan weer met onze onderbroek, zou kunnen van wel maar zou ook kunnen van niet.

Hebben jullie nog goede tips zodat ik eindelijk een keer zijn piemel kan gaan zien? Hoeft niet per se met logeren kan ook andere dingen. Alvast bedankt voor de reacties!

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 25, 2026

Hoi je kan vragen om een keer samen te douchen bevoordeeld 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 25, 2026

Ik denk dat die daar wel iets te preuts voorbij, andere tips

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 25, 2026

Eigelijk heb ik wel veel dingen gedaan met jongens van school of de sport ploeg of andere gewone vrienden van de buurt. Het is nooit dat we op voorhand zeggen nou gaan we straks es effe seksen. Het moet er gewoon van komen. 

Maar je kan wel op de situatiie een invloed hebben door dingen te doen of zeggen.  Bij voorbeeld als jij met die vriend in onderbroek zit kan je gewoon je hand in je broek steken en met je P** spelen, hij zal dat wel zien en dan is het gokken doet hij mee, of blokt ie af. Je moet ook niet naakt voor m gaan staan dansen zegmaar of ook niet braaf aangekleed blijven, je moet de situatie bekijken en inschatten, maar als ie al zelf in onderbroek gaat is het wel een teken dat er meer zou kunnen gebeuren. 

Ik heb dat al tig (nou ja) keer meegemaakt en het hangt echt af van wie die vriend is en hoe die erover denkt, en de omgeving moet veilig zijn. Wat je nooit mag doen is dinges gaan forceren of af dwingen. 

En niet idereen is geintresseerd in dat soort spelletjes en seks-achtige dingen.   

Als je gaat logeren kan je wel bij het omkleden gewoon alles uittrekken en kijken of hij iets doet. Of als je savonds nog wil of mag  douchen naakt overenweer lopen. 

Je ziet wel of hij “bijt” of niet snapje   

En als het warm is gebeurt er echt wel meer dan in de winter  😎  

Een andere tip is om niet al te “homo-achtig” of “seks!” over te komen omdat het niet daarom gaat, het is gewoon spelen en ondekken.  Gewoon samen aftrekken

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 25, 2026

Dankjewel, volgende keer ga ik het proberen toe te passen 😊😊

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 25, 2026

ga gewoon een keer zelf bloot of als je in je onderbroek zit zorg dan dat je stijve piemel goed te zien is of zeg een keertje dat iemand je weleens mag aftrekken en wie weet zegt hij dat zou ik ook wel willen en dan zeg je dat jij hem wel wil aftrekken en als hij wil mag hij jou piemel aftrekken. eventueel als jullie verder zouden durven gaan gebeurt er ook iets anders.

Yusa
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 25, 2026

Ik zie nog steeds niet in waarom een groot aantal jongens op dit forum zo obsessief zijn met de penis van anderen zien. En dat zijn dan 'vrienden', wat? Vind ik niet heel normaal gedrag bij een vriend. Als iemand zoiets bij mij zou flikken hoef ik geen woord meer tegen diegene te zeggen. Ooit. Maar dat is mijn mening. Veel plezier, met je vriend.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 25, 2026

Ik denk gewoon benieuwdheid…

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 25, 2026

@Yusa als je nu heel veel zin hebt in seks en nog niet zo goed weet hoe je dat met een meisje kunt doen en liever eerst dingen wilt doen met iemand die jouw vriend is en die een lichaam heeft dat op het jouwe lijkt, is daar toch niets mis mee. Minder eng dan bloot met een meisje zijn, op die leeftijd. Dat je het zelf niet wilt doen, wil toch niet zeggen dat je het anderen niet kunt gunnen. Als een vriend jou dat zou vragen, wil zeggen dat hij jou vertrouwt en zich kwetsbaar durft op te stellen, daar mag je niet zo afwijzend op reageren.