piemel vast in fles

  • 3 July 2021
  • 5 reacties
  • 637 Bekeken

Reputatie 1
Badge

toen mijn piemel slap was deed ik hem in een cola vles maar toen werd hij stijf en nu zit hij pasgeknelt en doet het heel veel pijn ik ben bang dat hij er dadelijk afvalt help pls wat moet ik doen


5 reacties

Dat is niet zo handig. Ik zou even afwachten tot hij weer slap wordt, dan kan hij er natuurlijk zo weer uit. Een tip die je waarschijnlijk zelf ook wel had bedacht: stop je penis niet in gaten of gleuven waar hij niet hoort! :)

Succes! Laat je even weten hoe het is afgelopen?

Badge

hoi, ik heb dit ook gehad, maar ben eruit gekomen door de onderkant van de fles te knippen, er vervolgens glijmiddel of cocos olie erin te doen, ( heel veel ) dan moet je een soort van aftrekken, en dan glij je eruit als boter. Ik hoop dat dit heeft geholpen

Reputatie 1
Badge

hij blijft maar hard en word helemaal rood en doet heel veel pijn omdat het zo knelt blijft het hard en ik denk dat mijn piemel are zo af valt hij is helemaal rood

 

Pak een schaar en knip hem er af :)

(dat was natuurlijk een grapje, maar wat je wel moet doen is gewoon effe wachten en dan is ie weer slap en kun je hem er uit halen :)

 

 

hij blijft maar hard en word helemaal rood en doet heel veel pijn omdat het zo knelt blijft het hard en ik denk dat mijn piemel are zo af valt hij is helemaal rood

In dat geval is het misschien wel zo verstandig/noodzakelijk om een bezoekje te brengen aan de huisartspost of SEH (Spoedeisende Hulp). Ik denk niet dat ie eraf valt, maar vanwege pijn en eventuele beschadiging is het wel belangrijk om actie te ondernemen.

Reageer