Skip to main content

Heyy ik ben een jongen van net 13, ik ben hetero en ik heb een lul van 15,5 cm. Ik wil heel graag de lul van mijn beste vriend een keer zien. Gewoon om te vergelijken en aftrekken ofzo. Alleen ik weet niet hoe ik dit het beste kan vragen. We logeren wel ooit en we spreken wel regelmatig af. Maar ik weet niet hoe ik dit het beste kan vragen ofzo. We hebben het wel af en toe over onze lul en seks enzo, en hij zegt ook dat hij een keer z’n piemel heeft opgemeten. Ik wil dus heel graag zijn piemel zien en dan misschien aftrekken ofzo ik wil zijn piemel eigenlijk gewoon een keer stijf zien. 
 

heeft iemand tips of wil iemand zijn of haar eigen verhaal delen doe dat dan alsjeblieft, en zet je leeftijd en piemellengte erbij  als je een jongen bent.

 

een tip: vraag om samen naar het zwembad te gaan en dan samen in de gezamelijke ruimte gaan. Daar uitkleden en je zwemshorts aan doen dan zie je zijn lul en hij de jouwe ook. en kan je vergelijken. Zeker als het warm weer blijft is een duik in het zwembad juist wel verfrissend. Om meer met hem te doen zal je het hem toch moeten vragen. 

Ik ben zelf 15 jaar en in augustus word ik 16 en heb nu 19 cm maar toen ik 13 was had ik 16 cm.


Reageer