piemel lengte

  • 17 August 2020
  • 17 reacties
  • 611 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hoi ik ben een jongen 14 jaar en mijn piemel is 7 cm is dat kleinof niet voor me leeftijd ?? Graag tips 


17 reacties

Heyy

Is dat stijf of slap?

Voor een 14 jarige zijn de gemiddelden in erectie tussen 9,8 en 14,6 cm.

Trouwens, misschien groeit je penis wat later dan gemiddeld. 

Groetjs

 

Reputatie 1
Badge +4

Stijf was ie 8 of 9 cm

8 of 9 cm is best wel klein maar schaam je er niet voor want hij zal vast wel groeien nog

 

Reputatie 1
Badge +4

 

Ja dat hoop ik wel

Reputatie 1
Badge +2

G spot bij vrouw zit op 5 cm dus je komt er wel bij ook al is ie klein.

Ik ben ook 14 en heb 17 cm stijf

Reputatie 1
Badge +4

Oke

Reputatie 7
Badge +5

Tips hier voor kun je niet echt geven denk ik. De maatdie je hebt heb je

Reputatie 1
Badge +4

Ja dus wachten 

Reputatie 7
Badge +5

Denk het wel ja, die van mij is ook 7cm dus ja wachten

Hi Pietje99o9o9o,

 

je bent 14 en je slappe piemel is 7 cm, das wel nice toch. Stijf is ie 8-9 cm das miss nog niet heel groot, maar heb je al andere dingen zien veranderen? Dat je ballen groter worden of dat er haartjes boven je piemel komen of heb je al sperma en ben je al gegroeid in lichaamslengte laatste tijd?

 

Wat heb je wel en wat niet?

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge +4

Ja ik heb al Haaren boven me piemel en nog geen sperma en lengte weet ik niet of ik ge groeit ben maar ik ben 1 meter en 74 centimeter 

Reputatie 7
Badge +5

Pietje is tenminste eerlijk over z’n lengte 👍, kan ik niet van iedereen zeggen hier. Ondanks dat ik niemand hier ken maar wel al heel veel verschillende jongens naakt heb gezien. Waar geen enkele jongen een boompaal heeft van 20+ heeft. Maarja het zal wel aan mij liggen

Hi Pietje99o9o9o,

 

ik had die dingen gevraagd om een beetje te weten of je al in de puberteit zat en ik denk wel dat die begonnen is.

 

Ja ik heb al Haaren boven me piemel en nog geen sperma en lengte weet ik niet of ik ge groeit ben maar ik ben 1 meter en 74 centimeter 

je hebt al haartjes en je bent ook niet echt klein en sperma komt over een tijdje vast wel. Zonder hoef je niks op te ruimen als je klaargekomen bent, das ook wel weer makkelijk. Bekijk het van de positieve kant.

Niet iedereen komt op hetzelfde moment in de puberteit. Wij hadden een jongen in de klas die pas op zijn 16e echt ging groeien en zijn piemel dus ook, dus misschien ben je iets later als de meesten van je klas. Ik denk dat het nog wel gaat komen bij jou, maar als je er echt vragen over hebt kun je beste naar je huisarts of school/jeugdarts.

 

Ik heb nog wel een linkje naar een site waar je kunt lezen wat er allemaal in je puberteit verandert aan je lichaam:

https://www.jmouders.nl/jongens-in-de-puberteit-symptomen-en-veranderingen/

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt en als je nog vragen  hebt lees ik het wel.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge +4

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

M&M’s bedankt 

en ik vind dat je groten maar mooien verhalen maakt op dit forum 

Groetjes van Mij 

Piet is niet me echten naam hoor moest wat verzinnen 

Reputatie 1
Badge +4

Ik ga proberen om 1 week niet aftetrekken na dat ga ik proberen 

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik ga proberen om 1 week niet aftetrekken na dat ga ik proberen 

 

Suc6 👍

Reputatie 1
Badge +4

@Aubien bedankt 

maar als je klaar komt geeft ook zoon lekker gevoel door je Helen lichaam 

Reageer