Vraag

piemel lengte

  • 8 December 2019
  • 9 reacties
  • 2019 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 13 jaar oud , ik heb een lengte van piemel van 18 centimeter slap en stijf 23 centimeter , is dit normaal??


9 reacties

Hi

zoek eens op google op hoe je je pienel moet meyen zoek eens op:'piemel lengte meten'en dan afbeeldingen en als je al zo meet (zoals het moet)dan is die erg groot maar als je je ballen erbij meet is het normaal 

 

Dat is niet echt gebruikelijk.
Niet dat dat echt hier iets uitmaakt, omdat iedereen hier zomaar iets kan verzinnen.

Dat is niet echt gebruikelijk.
Niet dat dat echt hier iets uitmaakt, omdat iedereen hier zomaar iets kan verzinnen.

Ja ik kan er zelf ook niks aan doen maar het is echt waar! Als je een meisje zou zijn mocht je hem komen bekijken.

@Thijs15 , laat dat plan maar zitten.
Zulke plannetjes zijn in strijd met de forumregels.

@Gekkie666 ,
Natuurlijk kun je er weinig aan doen, maar dat betekent niet per se dat het geloofwaardig is.
Gezien je nieuw bent, men een neiging heeft om daarover te liegen en omdat jij ver boven het gemiddelde uitkomt roept dat natuurlijk vragen op.
Ik hoef helemaal niet te weten hoe het er echt uitziet, zeker niet als ik een meisje zou zijn geweest.

Ik blijf dus ook bij mijn originele statement.

Ik ben 13 jaar oud , ik heb een lengte van piemel van 18 centimeter slap en stijf 23 centimeter , is dit normaal??

Ik ben 16, en heb precies dezelfde afmetingen! Ik voelde me eerst best onzeker, maar nu boeit het me niet veel meer. Ik heb er ook veel plezier aan hihi. Wel een aantal nadelen, er zit wel altijd een grote bobbel in je broek. Zitten kan soms ook niet confortabel.  Als je plots een stijve krijgt is het ook moeilijk om een grote stijve worst in je broek te manoeuvreren.

Ik ben 13 jaar oud , ik heb een lengte van piemel van 18 centimeter slap en stijf 23 centimeter , is dit normaal??

Dat is niet gezond ga even naar de dokter als het echt zo is 

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben 13 jaar oud , ik heb een lengte van piemel van 18 centimeter slap en stijf 23 centimeter , is dit normaal??

Wel groot 

Reputatie 1
Badge

Daar geloof je zelf toch niks van ik ga er nu verder niks op zeggen maar zo groot sorry maar dat geloof ik ni en zeker als je zo jong bent echt maar als je het zegt moet je het maar weten 

groetjes

is normaal neef wel een beetje aan de kleine kant, zoals velen al weten heb ik een uitschuiver ( slap 4 cm) stijf ( 76 cm) dus slik meer pillen miss heb je dan een grotere lul

 

Reageer