Vraag

piemel in knuffel doen gevaarlijk?

  • 5 January 2024
  • 6 reacties
  • 729 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal, ik ben een jongen 14 jaar en wil eigenlijk een knuffel gaan neuken dus dan zeg maar een gaatje maken in de knuffel en dan mijn piemel erin doen, maar sommige mensen zeggen dat er allemaal giftige stoffen inzitten en dat mijn piemel daardoor infecties kan oplopen, ik heb geen condooms dus kan ik dit alsnog doen? 

alvast bedankt 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik doe het zelf ook en heb nog geen infecties ofzo dus kan gewoon hoor!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DJ123 ,

Wat goed dat je @anoniem0811 wilt helpen en geruststellen.  Het kan toch wel risicovol zijn om met een knuffel te masturberen. Het hangt er natuurlijk erg vanaf, waar de knuffel mee gevuld is. En, eenmaal open, is het niet hygiënisch om dat te doen.

De Kindertelefoon raadt daarom aan, als je wilt masturberen, om dat te doen met je handen, of met seksspeeltjes die daarvoor zijn ontworpen,. Die zijn veilig en hygiënisch. 
 

Groetjes, Mariska

Reputatie 3
Badge +3

Ik doe het zelf ook en heb nog geen infecties ofzo dus kan gewoon hoor!

Doe je het met een grote of met een kleine knuffel?

Reputatie 7
Badge +5

Ik doe het zelf ook en heb nog geen infecties ofzo dus kan gewoon hoor!

Doe je het met een grote of met een kleine knuffel?

@anoniem0811 ik weet of of het gaat maar als je eerst iets van een boterhamzakje of van die wegwerp handschoentjes om je piemel doet of het dan ook gaat

Reputatie 3
Badge +3

Zal ik het in een grote of kleine knuffel doen?

Reputatie 7
Badge +6

Zal ik het in een grote of kleine knuffel doen?

Maakt denk ik niet veel uit het gaat om hoe groot het gaatje is, ik zou een grote doen dan weet je zeker dat het past

Reageer