Skip to main content
Vraag

Pielemuis aan gymleraar laten zien

• May 20, 2026
  • 2 reacties
  • 478 Bekeken

Hallo iedereen, 

Vandaag voor de gymles was ik als enige in de kleedkamer dus ik besloot lekker te gaan fierljeppen. Alleen toen hoorde ik iets achter mij. De gymdocent kwam binnen om te vragen waar ik bleef. Ik draaide om en mijn gymleraar stond te kijken naar mijn kleine J.  Hij draaide zich om en liep weg. Hoe moet dit nu verder, en hoe vertel ik hem dat ik het eigenlijk wel spannend vond?

Groetjes

J

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 20, 2026

kan toch gebeuren dat een leraar je piemel ziet en wie weet gebeurt het nog wel een keer. dat je het spannend vind is misschien omdat je weet dat het misschien gek is dat je leraar je piemel hebt gezien terwijl je ermee speelde, maar je zit misschien in de puberteit. maar met je piemel spelen is toch niet zo gek en wie weet spreekt hij je nog wel een keertje. hoe oud ben je want de leraar mag niks doen wat jij niet wilt.

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@JulsP331 

Het lijkt me geen goed idee om te vertellen dat je het spannend vond hoor. Hij is vast 18+ en jij niet, dus er mag toch niks gebeuren. 

Waarom doe je dat eigenlijk in de kleedkamer voor gym? Dan weet je toch dat er vrij snel anderen aankomen? Of wou je stiekem dat iemand je zou betrappen? Dat lijkt haast wel zo. 

x