Skip to main content
Vraag

Perfecte piemel grootte

• 14 januari 2024
  • 7 reacties
  • 530 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 13 jaar oud alleen ik heb ongeveer een pik van 8-10 cm maar wat vinden jullie meiden nou de perfecte grootte voor een jongen?

7 reacties

• 1996 reacties
  • 15 januari 2024

Dat is voor iedereen anders 

Forum|alt.badge.img

3 meter 

Mushroom123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 171 reacties
  • 15 januari 2024
Kylanisonzeker schreef:

3 meter 

Doe ff serieus is niet grappig

Mushroom123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 171 reacties
  • 15 januari 2024
Daan2010 schreef:

Ik ben 13 jaar oud alleen ik heb ongeveer een pik van 8-10 cm maar wat vinden jullie meiden nou de perfecte grote voor een jongen?

Dat maakt echt helemaal niks uit voor de meesten, geloof me 

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 252 reacties
  • 15 januari 2024

Er is geen perfecte lengte. Bij iedereen is de lengte anders dus 

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Er is geen echte perfecte lengte want dat is voor iedereen anders. Wel is hier onderzoek naar gedaan. Vrouwen uit Nederland werd gevraagd wat zij de perfecte lengte vonden. Het gemiddelde bleek 15.8cm te zijn. Is dat het antwoord wat je zocht?

Wel grappig dat mannen werd gevraagd wat zij dachten dat een vrouw het liefst wou en daar bleek een gemiddelde van 17.1cm uit te komen. Mannen denken dus eerder dat hun lul niet genoeg is dan vrouwen.

Maar ondanks dit alles zal een vrouw je echt niet afrekenen op je penislengte. Een vrouw die echt van je houdt zal seks met je hebben om wie je bent niet om wat je hebt.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 23 juni 2024

Ik ben ook 13 

En mijn piemel is slap 11cm en stijf 15cm 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen